۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

پاسداری از آرای مردم وظیفه اصلی ما در انتخابات/ سه هزار نفر نیروی اجرایی در 157 شعبه اخذ رای شهرستان چابهار آماده هستند

رحمدل بامری مردم را به اصل قانون مداری، بیطرفی،‌ ایجاد فضای امن، صیانت از آراء مردمی‌ و اجرای دقیق قوانین انتخاباتی دعوت کرد.
پاسداری از آرای مردم وظیفه اصلی ما در انتخابات/ سه هزار نفر نیروی اجرایی در 157 شعبه اخذ رای شهرستان چابهار آماده هستند
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امروز وظیفه ما در برابر حماسه بزرگ ایران اسلامی‌ پاسداری از آرای مردم است و باید این اعتماد را به شهروندان و کاندیداها بدهیم و اجازه نخواهیم داد که رای و حقشان توسط افراد بدخواه و سودجو پایمال شود.

وی با اشاره به تاکید بر آموزشهای لازم درانتخابات28خرداد افزود: انتخابات یک امر مهم و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رعایت زمان بندی آن‌ بسیار حائز اهمیت است، که ازاین رو تسلط بر انتخاباتی سالم و‌ قانونمند برای حفظ اقتدار و صلایت کشور مسجل خواهد شد.

فرماندار چابهار گفت: ‌تعامل حداکثری با دیگر اعضاء حاضر در شعب اخذ رای، تا‌ فرایند انتخابات درفضایی آرام و بارعایت اصل امانتداری برگزار گردد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان چابهار تصریح کرد: درهر شعب اخذ رای، سه رکن اساسی وجود دارد (الف:نماینده فرماندار و اعضای اجرایی صندوق)، (ب: ناظرین هئیت نظارت و (ج: بازرسین هیئت بازرسی)، که این اعضاء یکی از مهمترین اصول را باید ‌در فرصت باقی مانده تا روز انتخابات مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: نیروهای اجرایی باید مطالعه مجدد کتابچه قانون انتخابات و جزوات آموزشی را به منظور تسلط کامل به قوانین، مقررات و شرح وظایف خود انجام دهند و با آگاهی کامل در روز انتخابات برای خلق حماسه دیگر حاضر شوند.

بامری اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امیال بیش از سه هزار نفر در بخش‌های اجرایی و نظارتی، اعضای صندوق‌های رای، نماینده داوطلب‌ها و نیروهای نظامی و بازرسی، در ۱۵۷ شعبه اخذ رای در شهرستان چابهار فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری  برای برگزاری انتخابات سالم و حراست از آرای مردم را مهیا و آماده کریم تا هیچ گونه مشکلی  در روند اجرایی آن نباشد.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: برای افراد واجد شرایط، به همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و یا شناسنامه‌ای که کدملی داشته باشد الزامی است و امکان رای تکراری، افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند، شناسنامه جعلی یا متعلق به دیگری، فوتی، خرید و فروش رای در انتخابات هرگز وجود ندارد.

وی گفت: با کوچیکترین تخلف چه قبل یا در حین برگزاری انتخابات اتفاق بیافتد محکم و قاطع با افراد برخورد خواهیم کرد و هرگز اجازه نمی دهیم حق ملت بزرگ ما ضایع شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 456717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *