۲
فرماندار کنارک خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان بندری کنارک

حمیدالدین یوسفی از سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردی در شهرستان بندری کنارک با مشارکت بنیاد برکت برای ایجاد اشتغالزایی و توسعه پایدار خبر داد.
سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان بندری کنارک
حمیدالدین یوسفی؛ فرماندار کنارک در حاشیه بازدید از طرحهای مشارکتی بنیاد برکت با حضور محمود عسکری آزاد رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان کنارک در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: عمده فعالیت ساحل نشینان کنارک صید، صیادی و آبزی پروری و صنایع دریا محور است و سرمایه گذاری بویژه توسط بنیاد برکت در این شهرستان می تواند فرصت های جدیدی را برای کسب و کار و اشتغالزایی ایجاد کند.

وی تعداد طرحهای اشتغالزایی مستقر شده در شهرستان کنارک را ۹۶ طرح عنوان کرد و افزود: با مشارکت بنیاد برکت میزان سرمایه گذاری این طرحها ۱۱۰ میلیارد ریال می باشد که بیشتر طرحها در زمینه ی صید و صیادی است.

فرماندار کنارک تصریح کرد: ایجاد این طرحها زمینه ی اشتغال تعداد ۲۸۸ نفر را در شهرستان کنارک فراهم کرده است.

وی ادامه داد: شهرستان کنارک با دارا بودن ۳ اسکله ی مهم صیادی از جمله اسکله کنارک، پزم و تنگ و وجود شهرک صنعتی فعال در زمینه ی تولید انواع کنسرو ماهی و صنایع دریا محور، دارای پتانسیل بالایی در زمینه ی اشتغال در این بخش ها است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در زمینه کشاورزی نیز پتانسیل کم نظیری در شهرستان وجود دارد و امیدواریم با همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت از این پتانسیل در راستای محرومیت زدایی استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 456907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *