۰
امام جمعه موقت چابهار:

حضور حداکثری مردم نشان از بلوغ سیاسی کشور و مقبولیت از انقلاب دارد/ رای ما؛ تقویت کننده مسیر جمهوری اسلامی تا تمدن بزرگ دنیای اسلام

حجت الاسلام قاسمی زاده گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال باعث تقویت قدرت جمهوری اسلامی و حرکت به سمت تمدن بزرگ جهان اسلام می شود.
حضور حداکثری مردم نشان از بلوغ سیاسی کشور و مقبولیت از انقلاب دارد/ رای ما؛ تقویت کننده مسیر جمهوری اسلامی تا تمدن بزرگ دنیای اسلام
حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی قاسمی زاده؛ امام جمعه موقت چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که انقلاب ما را نسبت به سایر انقلاب ها متمایز کرد مشارکت مردم در تعیین مستقیم و بدون اجبار آینده و مسائل حساس کشور است و انتخابات در نظام مردم سالاری دینی ما یعنی جمهوری اسلامی ایران نماد حضور مردم بر حاکمیت خویش می باشد.

وی افزود: اهمیت شرکت کردن مردم در انتخابات نقش بسزایی در قدرت سیاسی و بین المللی کشور دارد و حضور حداکثری مردم یعنی مقبولیت حاکمیت در بین آحاد جامعه می باشد و نشان دهنده رشد و بلوغ سیاسی کشور ‌پس از انقلاب سال 57 با وجود همه فشارها و تحریم های خارجی است.

وی تصریح کرد: آنچه چیزی که امروز مشاهده می کنیم همچون همیشه از ماه ها قبل دشمنان نظام اسلامی با برنامه ریزی های نرم افزاری و حتی سخت افزاری بدنبال نا امید کردن مردم از انقلاب و نظام بوده و هستند که علت این موضوع ناتوانی در مقابله با مسیر انقلاب است.

امام جمعه موقت چابهار گفت: به لطف خدا و خون با برکت شهیدان، تلاش های امام راحل (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجاهدت های فرزندان دلیر ایران زمین این کشتی انقلاب ما تبدیل به تمدن بزرگ اسلامی در جهان می شود.

وی اذعان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا  در مرحله بعد جریان های آزادی خواه جهان بخصوص جریان مقاومت اسلامی و مردم مسلمان منطقه از آرمان های انقلاب اسلامی را ناامید کنند چون بخوبی می دانند که امروز ما الگوی موفق برای دستیابی آنها به آزادی و استقلال هستیم.

وی اشاره کرد: حضور حداکثری مردم به طور یقین و درست جواب محکم و قاطع به موضوعات مطرح شده فوق است.

حجت الاسلام قاسمی زاده اظهار کرد:  با حضور حداکثری مردم روح امید در کالبد جامعه ایران و جوامع مسلمان و آزادی خواه منطقه بخصوص جریان مقاومت اسلامی دمیده خواهد شد.
 وی افزود:  راه رسیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران، توسعه و تعالی همه جانبه را برای ایران و حتی ملت های مسلمان منطقه کوتاه تر خواهد کرد.

امام جمعه موقت چابهار بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال یعنی رای جهان شمول مردم ایران به ولایت فقیه و ادامه راه جهاد و شهادت و رای به مکتب شهید عزیز سپهبد قاسم  سلیمانی است.
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 456691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *