۰
بخشدار مرکزی چابهار مطرح کرد:

رعایت قوانین در انتخابات یک الزامی اساسی است/ مشارکت بالای مردم لازمه اقتدار جمهوری اسلامی

شمسیه شیرخانزهی گفت: انخابات پیش رو یک عرصه حساس و مهم برای آینده جمهوری اسلامی است و اقتدار ما بستگی به حضور و مشارکت بالای مردم دارد.
رعایت قوانین در انتخابات یک الزامی اساسی است/ مشارکت بالای مردم لازمه اقتدار جمهوری اسلامی
به گزارش چهاربهاران، شمسیه شیرخانزهی؛ بخشدار مرکزی چابهار در جلسه هماهنگی و توجیهی نامزدهای شوراهای اسلامی روستا، با تاکید برلزوم آشنایی نامزدها  و هواداران آنها با قوانین مربوط به انتخابات بیان کرد: همه باید کمک کنیم تا در 28 خرداد مردم در فضایی سالم و آرام با حضوری حداکثری در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

وی افزود: رعایت قوانین انتخابات یک مسئله مهم و ضروری است که باید کلیه نامزدهای شورا به همراه هواردارنشان به آن توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مشارکت بالای مردم در این انتخابات بستگی دارد و همه موظف هستیم تا برای ترغیب آنها تلاش کنیم.

حوت؛ ريیس بازرسی شهرستان چابهار در این جلسه اظهار کرد: نامزدها در کنار برنامه های تبلیغاتی خود زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند و رعایت اخلاق تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگران یک لازمه اساسی برای همه است.

وی نامزدها را نسبت به رعایت اخلاق و قانون مداری توصیه کرد و افزود: در برگزاری انتخابات چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت اهمیت دارد که در این میان دو مؤلفه امنیت و سلامت انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات به شمار می رود.

ريیس بازرسی شهرستان چابهار گفت: قدرت جمهوری اسلامی در برابر غرب به ویژه اسکتبار با حضور پرشور مردم در این انتخابات علاوه بر ثبات منطقه ای، در سطح بین المللی افزایش می یابد.

ناصر روانبخش؛ رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان در ادامه جلسه ضمن تذکراتی به نامزد ها اذعان کرد: هر گونه تخلف تبلیغاتی و یا ایجاد تنش توسط هر کاندید برخورد قانونی خواهد شد و در روز اخذ رای در صورت بروز تخلف از مجریان انتخابات نمایندگان کاندید ها موارد را به ستاد هیات اجرایی و نظارت اعلام نموده و از برخورد مستقیم با هیات اجرایی و نظارت اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم اصل مهم و اساسی ما در انتخابات است که بارها رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند.

جلسه هماهنگی و توجیهی نامزدهای شوراهای اسلامی روستا در حوزه بخش مرکزی چابهار  بخشدار مرکزی شهرستان، رییس بازرسی شهرستان چابهار ، رئیس هیات نظارت شهرستان ، اعضای هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد.
انتهی پیام/
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 456725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *