۰
عضو انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی؛

دستگیری دانشجویان توسط دولت امریکا در تضاد با دموکراسی است

عضو انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی گفت: برای مردم جهان به خوبی مشخص شده که دولت های غربی از دموکراسی فقط نامش را می فهمند و در عمل آنها در مقابل با دموکراسی است.
دستگیری دانشجویان توسط دولت امریکا در تضاد با دموکراسی است
طاها کریمی در گفتگو با پایگاه خبری چهاربهاران، اظهار کرد: امروز این اعتراضات و خشم دانشجویان غربی به‌خصوص آمریکایی نشان‌دهنده این است که آگاهی عمومی نسبت به سیاست‌های غلط غرب در خاورمیانه و حتی جهان به بیشترین حالت خود رسیده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه هرجا آمریکایی‌ها پا گذاشتند جز ویرانی و عقب‌ماندگی چیزی نصیب مردم آن منطقه نشده است تصریح کرد: حداقل برای مردم ایران به‌وضوح روشن است که حضور امریکایی‌ها در منطقه چه خسارت‌هایی را به بار آورد عراق و افغانستان نمونه‌ای از دموکراسی و سیاست امریکا در منطقه است.

کریمی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه موجب آگاهی‌بخشی عمومی در جهان شده خاطرنشان کرد: به سبب جنایت‌های مختلف رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم امروز بسیاری از مردم جهان اعتراضات گسترده‌ای علیه دولت‌های حاکم دارند و به هر گونه‌ای به دنبال جلوگیری از انتقال تسلیحات از کشورهایشان به رژیم صهیونیستی و قطع کمک‌های مالی به این رژیم هستند.

وی با بیان اینکه اعتراضات جنبش‌های دانشجویی در امریکا به‌صورت پیوسته در حال گسترش است تصریح کرد: دانشجویان به‌عنوان اصلی‌ترین جنبش در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی در همه جای جهان حضور دارند و اعتراضات دانشجویان امریکایی علیه سیاست‌های غلط امریکا و جنایات رژیم صهیونیستی نشان از آگاه بودن و زوال غرب در جهان است.

کریمی با بیان اینکه صحنه‌های خشونت‌بار سرکوب اعتراضات دانشجویی در غرب ماهیت دولت‌های غربی را به همه مردم نشان داده است تصریح کرد: این‌ها خود را کشورهای حامی دموکراسی و آزادی بیان می‌دانند درحالی‌که کوچک‌ترین اعتراضی به سیاست‌های آنها با مشت آهنین گارد ویژه روبرو می‌شود و فرقی نمی‌کند طرف مقابل دانشجو باشد یا استاد دانشگاه مردم عادی و یا هر کس دیگر که مخالف با سیاست‌های آنها است.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 458170
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *