۲
فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

کشف ۶۵ تن برنج اختفا شده در یک انبار چابهار توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه/ با اختلالگران بازار بدون ملاحضه برخورد می کنیم

خدارحم سارانی از کشف ۶۵ تن برنج و ۸ تن روغن خوراکی اختفا شده در یکی از انبار های سطح شهر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه چابهار خبر داد.
کشف ۶۵ تن برنج اختفا شده در یک انبار چابهار توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه/ با اختلالگران بازار بدون ملاحضه برخورد می کنیم
خدارحم سارانی؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: سپاه شهرستان چابهار در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اختلال گران بازار موفق به کشف یک انبار اختفا شده برنج مربوط به يك تاجر و فعال اقتصادي شد.
 
وی افزود: در این عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار با همكاري دستگاه قضايی، دادستان و بازرسان صنعت و معدن شهرستان ۶۵ تن برنج خارجي و ۸ تن خوراکی خوراکی را کشف و این انبار پلمپ شد.
 
وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان ارزش اين محموله کشف را ۲۰ ميليارد ريال بیان کردند.
 
وی ادامه داد: این کار شخص تخلف و جعل کالاهای مرغوب است که قطعا قانونی با این اشخاص برخورد خواهد شد.
 
سارانی خاطر نشان کرد: این اقدامات باعث اختلال در بازار و نارضایتی مردم می شود که سپاه شهرستان چابهار برای ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم به طور شبانه روز در حال بازرسی برای مقابله با متخلفان است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 457038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *