۲

آمارهای بستری مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان نگران‌کننده است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آمارهای بستری مبتلایان به ویروس کرونا در استان نگران‌کننده است اما همه بیماران خدمات درمانی لازم را تاکنون به صورت کامل دریافت کرده‌اند.
آمارهای بستری مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان نگران‌کننده است
به گزارش چهاربهاران، علیرضا شهرکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنان سراسر سیستان و بلوچستان به لحاظ رنگبندی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین امروز شنبه تمامی ادارات، نهاده‌ها به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر کرونا تعطیل هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.
وی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.
شهرکی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.
وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد تاکید کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 456780
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *