۰
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری

انتخابات به توسعه کشور کمک می کند

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری گفت: حضور در انتخابات و مشارکت بالا در توسعه کشور تاثیر گذار است.
انتخابات به توسعه کشور کمک می کند
محمد ادریس پردل در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: هر کشور و هر سیستم اجرایی یک سری عامل تصمیم‌گیرنده برای اینکه امورات کشور بهتر مدیریت شود، دارد؛ لذا ضرورت دارد که مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب قانون‌گذار در اجرای امور به حل مشکلات کمک کنند، این خود دلیل کیفیت شرکت مردم در انتخابات است.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم ضامن تأمین امنیت کشور و حل مشکلات و به دنبال آن رضایت مردم را در برخواهد داشت و این دقیقاً همان چیزی است که دشمن آن را نمی‌خواهد و باعث شکست برنامه‌ها و سناریوهای دشمن خواهد شد به این دلیل دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

پردل با بیان اینکه نماینده اصلح علاوه بر اینکه موجب تشکیل مجلس انقلابی و پویا خواهد شد تحول جدی در جامعه ایجاد می‌کند تصریح کرد: با انتخاب نماینده اصلح قانون‌گذاری اصولی صورت می‌گیرد و مسلماً قوانین اصولی و خوب باعث رشد و شکوفایی کشور خواهد شد.

 مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتیاری تصریح کرد: موضوع دموکراسی یکی از نقاط قوت کشور است و دشمنان باتوجه‌به ماهیتشان فعلاً نقاط قوت را مورد هدف قرار می‌دهند وگرنه دموکراسی بر اصول حاکم بر انتخابات آزاد و منصفانه در ایران را خود دشمنان می‌بینند و انشا الله در این انتخابات آتی نیز این را به‌درستی برای دشمنان ثابت خواهیم کرد.

 وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز توسعه و ارتقا کشور است آراء بالا پشتیبانی برای منتخب خواهد بود مسلماً افراد منتخب باقدرت بیشتری وارد عرصه خواهند شد و این خود باعث پیشرفت کشور خواهد شد.

 پردل بیان کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت بر امور کشور است نمایندگان با تصویب قوانین و نظارت بر امورات می‌توانند با حل مشکلات و ارتقا شاخصه‌های مرتبط با رفاه زندگی مردم در زندگی مردم تأثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 458126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *