۳
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فنوج خبر داد:

مانور خوردرویی مقابله با کرونا در شهرستان فنوج/ رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم برای ریشه کنی کرونا الزامی است

اجرای مانور خودرویی در راستای اقدامات پیشگیرانه و ضروری جهت مقابله با ویروس کرونا در شهرستان فنوج با همت و تلاش مدافعان سلامت انجام ‌شد.
مانور خوردرویی مقابله با کرونا در شهرستان فنوج/ رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم برای ریشه کنی کرونا الزامی است
نگار ناطقی؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فنوج در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به خیزش مجدد کرونا در پی بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد محدودیت های جدید از 20 اسفند تا 20 فروردین سال جدید، اقدامات پیشگیرانه و لازم با همت و تلاش پرسنل بهداشت و درمان شهرستان فنوج انجام و به طور مستمر ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح همه جانبه کارشناسان واحد بهداشت محیط با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و داوطلبان، اداره صمت، به میزبانی ستاد شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

وی تصریح کرد: هم اندیشی، پیشنهاد و راهکار مسئولان اجرایی جهت انجام سفرهای نوروزی برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فنوج گفت: نحوه و آموزش فعالیت ها براساس وضعیت شهر، چگونگی تردد خودروهای شخصی و انجام اقدامات کنترلی بهداشت محیط در ایام عید نوروز توسط کارشناسان برنامه ریزی و با همکاری همه ارگان ها به طور مدوام انجام می شود.

وی اذعان کرد: به مناسبت آغاز محدودیت های جدید مانور خودرویی در راستای اقدامات پیشگیرانه و ضروری جهت مقابله با ویروس کرونا در شهرستان فنوج با همکاری دستگاه های عضو ستاد کرونا برگزار شد.

ناطقی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، عدم تجمع و برگزاری مراسمات عروسی و عزا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم الزامی و تنها راه مقابله با بیماری کرونا است.

وی تاکید کرد: عدم همکاری مردم باعث تشدید بیماری و افزایش محدودیت ها می شود که از مردم می خواهیم برای حفظ سلامتی و جان خود موارد لازم را انجام و از اقدامات منفی و مخرب پرهیز کنند.




 
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 456487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *