۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار خبر داد؛

درمان رایگان چشم و دندان پزشکی برای مردم چابهار تا پایان سال

رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: موسسه خیریه نورآوران سلامت با دو کادر پزشکی متخصص چشم و دندان از شنبه هشتم دی ماه در روستای بلوچی درویش چابهار به عموم مردم خدمات، دارو، عینک و جراحی رایگان ارائه خواهند کرد.
درمان رایگان چشم و دندان پزشکی برای مردم چابهار تا پایان سال
مسعود اعلایی در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: این موسسه دارای یک هزار و ۱۲۰ پزشک می باشد که در هجدهمین سفر خود در سیستان و بلوچستان تا نیمه اول اسفند ماه در چابهار مستقر و در نیمه اول فروردین ۹۸ تا آخر اردیبهشت به صورت رایگان به مردم چابهار خدمات می دهد.
وی با اشاره به حضور چهار کانتینر پزشکی در روستای بلوچی درویش افزود: یک کانتینر پشتیبانی، یک کانتینر چشم پزشکی و دو کانتینر جراحی و معاینه چشم در این روستا مستقر شده اند همچنین عینک و داروی رایگان به بیماران داده خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: در شیفت صبح ۴۰ بیمار چشم پزشکی و در شیفت عصر ۱۵ بیمار دندان پزشکی به صورت روزانه مداوا و جراحی خواهند شد همچنین در مدت چهار ماه اولویت دندان پزشکی با افراد بین سنین ۶ تا ۱۶ سال می باشد.
وی چنین اقداماتی را برای محرومیت زدایی عنوان و تاکید کرد: امروزه کانون توجهات کمک های کشور در چابهار متمرکز شده است تا مشکلاتی که علتش کمبود امکانات است از بین مردم رخت بربندد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هشتم دی ماه افتتاح این کلینیک های سیار در روستای بلوچی درویش که بین نوبندیان و نکور واقع شده است صورت پذیرفته و مراجعه برای عموم مردم رایگان است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 452711
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *