۰

افتتاح چهار خانه بهداشت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تا پایان سال در چابهار

رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: چهار خانه بهداشت در نگور، پلان و روستاها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
افتتاح چهار خانه بهداشت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تا پایان سال در چابهار
به گزارش چهاربهاران مسعود اعلایی در جلسه ای که به منظور بهره برداری از چهار خانه بهداشت در اتاق مدیریت شبکه بهداشت و درمان چابهار برگزار شد اظهار کرد: چهار خانه بهداشت در مركز شهر پلان و مركز شهر نگور هر كدام با اعتبار بالغ بر دو ميليارد تومان، مركز خدمات جامع سلامت روستايی بنارو با اعتبار ۷۵۰ ميليارد تومان و افتتاح مركز خدمات جامع سلامت روستايي دلگان شير چراغ تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به تاثیر این پروژه ها در افزایش سلامت مناطق کمتر توسعه یافته افزود: برنامه ريزی های مدون و مفیدی به منظور تجهيز و راه اندازی هر چه سريع تر اين پروژه ها قبل از سال جديد توسط عوامل اجرایی ارائه و آماده می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت برنامه ریزی مناسب روز افتتاح این مراکز پیش بینی شده تا هر چهار طرح تا پایان سال به بهره برداری برسند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه های بهداشت برای سلامت جامعه مفید و لازم الاجرا می باشد چراکه در دسترسی جامعه هدف به امکانات درمانی بسیار تاثیر گذار بوده و ارتقای سطوح بهداشتی را در بر دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 453149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *