۰
رئیس فنی و حرفه ای چابهار؛

زندانی چابهاری با شرکت در دوره آموزشی از اعدام نجات یافت

رئیس فنی و حرفه ای چابهار گفت: با آموزش مهارت فنی و حرفه ای توسط مربیان ما در زندان چابهار در دو رشته برق و مکانیک، زندانی که در آموزش ها شرکت کرده بود با عفو قضایی از اعدام نجات یافت.
زندانی چابهاری با شرکت در دوره آموزشی از اعدام نجات یافت
خداداد اولیایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: برای آموزش جوانان قدم های مثبتی برداشته شده است به طوری که مربیان ما در حال حاضر آموزش های دوره های مختلف فنی و حرفه ای را برای سربازان نیروی انتظامی، سپاه، قرارگاه شهید فولادی، مرزبانان و همچنین زندانیان داخل زندان چابهار انجام می دهند تا علاوه بر اشتغالزایی انگیزه ای برای زندگی اشان باشد.
وی با اشاره به آموزش هفت رشته در مرکز فنی و حرفه ای چابهار افزود: رشته های مکانیکی خودرو، کامپیوتر، تعمیر موتورهای دریایی، طراحی دوخت، برق، لوازم خانگی سرد کننده و صنایع دستی هنری در این مرکز از یک تا هفت ماه آموزش داده می شوند همچنین وام چهار درصد تا ۱۰۰ میلیون تومان بعد از دریافت پروانه کسب پرداخت می شود.
رئیس فنی و حرفه ای چابهار ادامه داد: این رشته ها بازار کار خود را در چابهار پیدا کرده اند و هر کسی که بخواهد آموزش ببیند مطمئنا به نتیجه مطلوب خواهد رسید چراکه ظرفیت اشتغال همواره در چابهار فراهم بوده است که ناشی از موقعیت خاص این شهرستان در منطقه می باشد.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارجویان توسط صندوق کار آفرینی امید تاکید کرد: حتی قبل از اینکه شرکت کنندگان در دوره ها پروانه کسب خود را دریافت کنند با ارائه طرح قابل توجیه با معرفی به صندوق اعتباری امید قادر به دریافت تسهیلات کم درصد می باشند.
اولیایی در پایان خاطرنشان کرد: اشتغال و مهارت آموزی بزرگترین و اصلی ترین عامل از بین بردن آسیب های اجتماعی به ویژه در میان جوانان است که طبق مطالعات انجام شده تا حد زیادی از خطرات اعتیاد جلوگیری و کاهش معضلات اجتماعی را در پی دارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 452141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *