۰

پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت کلینیک جدید بیمارستان چابهار/ کمبود فضای فیزیکی بیمارستان جوابگوی نیازهای مردم نیست

رئیس بیمارستان چابهار گفت: با ساخت و سازهای انجام شده امید می رود کلینیک جدید بیمارستان چابهار دارای دو طبقه ساخت تا پایان سال به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.
پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت کلینیک جدید بیمارستان چابهار/ کمبود فضای فیزیکی بیمارستان  جوابگوی نیازهای مردم نیست
سعید اتون در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر به لحاظ امکانات درمانی در بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار کمبودی احساس نمی شود ولی با توجه به جمعیت شهرستان ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از نیازهای مبرم درمانی مردم منطقه به شمار می آید.
وی با اشاره به سفر اخیر فاطمه هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس بنیاد بیماری های خاص به چابهار افزود: پس از بازدید های که ایشان به بیمارستان انجام دادند قرار بر این شد در خصوص بیماری های خاص به ویژه تالاسمی و کم خونی کمک هایی از قبیل تخصیص دستگاه های مورد نیاز را انجام دهند که این مورد توسط ایشان محقق نشد.
وی با اشاره به نصب و راه اندازی سیستم های درمانی ماموگرافی از اول امسال تاکنون ادامه داد: با توجه به تکمیل بخش های مختلف بیمارستان از اول امسال برای درمان بیماران سرطانی، دستگاه مربوط به ماموگرافی در بخش ویژه برای این بیماران نصب و راه اندازی شده است.
وی با اشاره به مشکلات درمانی مردم چابهار تاکید کرد: خوشبختانه با وجود کلینیک کنونی و تجهیزات بیمارستان مشکل زیادی برای سهولت در درمان مردم در بیمارستان وجود ندارد ولی کمبود فضای فیزیکی می طلبد تا بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی به مرحله اجرا درآید.
اتون پیشرفت در بیمارستان چابهار را رو به رشد دانست و خاطرنشان کرد: بیمارستان چابهار نسبت به سال های گذشته با اقدامات انجام شده توانسته رضایت مردم را به خود جلب کند به طوری که بیمارستان کنونی با بیمارستان چند سال قبل به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و تجهیزات و خدمات رسانی به بیماران به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 452115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *