۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

روز قدس روز قیام به بر علیه ظلم است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: همه مردم باید در روز قدس بر علیه ظلم و کودک کشی به خیابان ها بیایند و شعار سردهند.
روز قدس روز قیام به بر علیه ظلم است
خدا رحم سارانی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: از همان روزی که به دستوری حضرت امام خمینی (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس تعیین شد این روزبه‌روز آزادگی و حمایت از مظلوم در نظر اکثر مردم جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز قیام بر علیه ظلم و جلوگیری از کشتار انسان‌ها است، تصریح کرد: این روزها به‌خوبی می‌بینیم که این رژیم شیطان‌صفت از هیچ جنایتی سرباز نمی‌زند از کشتار گسترده مردم گرفته تا اقدامات ضد انسانی دیگر همه و همه نشان از ضعف و نابودی این رژیم دارد.

سارانی با اشاره به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی در کشور سوریه، خاطرنشان کرد: این حرکت تروریستی صهیونیست‌ها قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و اگر بخواهیم نگاهی کارشناسانه و دقیق به این موضوع بی اندازیم متوجه خواهیم شدن که رژیم کودک کش صهیونیستی با این اقدام خود نشان داد که پایان کارش است و به‌زودی به طور کامل نابود خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، تصریح کرد: در حال حاضر تنها کاری که از مردم برمی‌آیند این است که نباید سکوت بکنند و نیاز است در روز جهانی قدس همه مردم ایران و جهان بر علیه این رژیم ضدبشری قیام کنند و دیگر مردم جهان را نسبت به جنایات این غده سرطانی آگاه کنند.  

سارانی به بیان اینکه روز قدس در بیش از 80 کشور در جهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این که فریاد آزادی‌خواهی و دفاع از مظلوم در این‌همه کشور در جهان  بلند شده نیز نشان از آگاهی جهانی نسبت به جنایت این رژیم است و به مدد خداوند بزرگ این غده سرطانی همان‌طور که مقام معظم رهبری وعده داده بودند به‌زودی نیست و نابود خواهد شد.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 458165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *