۰

واگذاری ۲۴ هکتار زمین برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: حدود ۲۴ هکتار زمین برای ساخت بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی این شهرستان در بهترین نقطه از محدوده منطقه آزاد به وزارت بهداشت واگذار می‌شود.
واگذاری ۲۴ هکتار زمین برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار
حمیدالله بلیده‌ای در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ساخت بیمارستان جدید در چابهار بزودی در محدوده منطقه آزاد با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی و آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه مشارکت و همراهی سازمان منطقه آزاد چابهار برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی چابهار قابل تقدیر است، افزود: برای حل مشکلات مردم در زمینه بهداشتی، آموزشی و رفاهی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد به طوری که سازمان منطقه آزاد چابهار سهم بسزایی در سلامت مردم محروم این منطقه داشته و در سال‌های اخیر کمک‌های میلیاردی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان این شهرستان انجام داده است.
معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سهیم بودن در سلامت مردم چابهار افتخار بزرگی است که اجر و ثواب زیادی دارد و وجود یک بیمارستان مجهز در منطقه حجم زیادی از مشکلات را در زمینه سلامت کاهش خواهد داد.
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار تجهیز بخش icu بیمارستان امام علی (ع) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را از جمله اقدامات منطقه آزاد در زمینه بهداشت و سلامت مردم این شهرستان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: اهدای ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر مجهز به icu به ارزش ۲۰۰ هزار یورو، مشارکت در کنترل بیماری مالاریا و واریز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب وزارت بهداشت و درمان از دیگر اقدامات و کمک‌های منطقه آزاد چابهار بوده است.
بلیده‌ای خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای اختصاص ۲۰ میلیارد ریال در سالجاری به منظور ساخت مرکز آنژیوگرافی در منطقه آزاد چابهار انجام شده است.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 451880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *