۰
دعوت علمای شیعه و سنی به آحاد شهروندان چابهاری جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس؛

حضور همه جانبه مسلمانان در روزقدس باعث همبستگي واتحاد امت اسلام در برابر صهيونيسم جهاني مي شود

امامان جمعه، علما و معتمدين شيعه وسني شهرستان چابهار بر لزوم شركت گسترده مردم در حمايت از مردم ستمديده فلسطين و حفظ اتحاد و انسجام در مقابل صهيونيسم جهاني تاكيد كردند.
111
111
به گزارش چهاربهاران، سه روز ديگر، فرياد دادخواهي ايرانيان در دفاع از ملت مظلوم فلسطين و محكوميت متجاوزان و غاصبان صهيونيست بار دیگر از هر گوشه اين سرزمين شنيده مي‌شود. به همين دليل، علمای شیعه وسنی شهرستان چابهار در آستانه هفته آخر ماه مبارک رمضان وروز جهانی قدس از عموم شهروندان شیعه وسنی خواستند با حضور خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش و اربابش امریکای جنایتکار دهند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار با اشاره به دور اندیشی امام خمینی(ره) در خصوص اسرائیل غاصب اظهار کرد: امام خميني (ره) با دور انديشي خطر سهمگین صهیونیسم و اسرائیل برای اسلام و منطقه را هشدار داده بود.
حجت السلام ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: روز قدس یادگار امام بزرگوار ماست، که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین تاكيد داشتند و يگانه راه پيروزي مردم فلسطين را مقاومت در برابر اشغالگران مي دانستند.
وی از مردم روزه دار و مومن چابهاري خواست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان كه به زيبائي توسط امام راحل (ره) روزقدس ناميده شده است با مردم غزه هم پيمان شويم و در راه آزادي آنان از چنگال اسرائيل غاصب در كنار آنان باشیم.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: وجود رژیم منحوس صهیونیستی همانند خاری در گلوی مردم ستمدیده فلسطین است که نیم قرن موجبات آزاد واذیت آنان را فراهم کرده است، برماست که با شرکت در راهپیمایی روز قدس هرچند به عنوان تنها کاری که می توانیم بکنیم فریاد مرگ بر اسرائیل را در حمایت از آنان سر دهیم.
حجت السلام برومند رازیانی با تاکید برداشتن بصیرت توسط آحاد مردم بیان کرد: هر فرد مسلمان باید نسبت به تحولات منطقه ای بخصوص کشورهای اسلامی حساس باشد ودر این زمینه باید بسیار هوشیارانه عمل کنند چرا که در این برهه حساس که صهیونسیتها با به وجود آوردن داعش مسلمانان را به برادر کشی وادار کرده اند ضمن جدا کردن راه خود از آنان سرنوشت ملت فلسطین را به خاطره ها نسپاریم.
 امام جمعه اهل سنت شهر نگور روز قدس را روز همصدایی امت واحده اسلام بر علیه امریکا و صهیونیسم جهانی دانست و حضور مردم در صحنه لرزه بر اندام استکبار خواهد انداخت.
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، از مردم خواست تا با شرکت در راهپیمایی در روز جهانی قدس همصدا جنایات اسرائیل وشیطان بزرگ امریکا را محکوم کنند.
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار روز قدس را هر ساله بسيار حساس خواند و تاكيد كرد: آحاد مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه چابهار با توجه به حساسیت روز جهانی قدس همزمان و همصدا با همه مسلمين آزاده دنيا با طنین فریاد حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.
حجت السلام یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، روز قدس را روز حماسی در تاريخ معاصر دانست و تصريح كرد: روز قدس به روز جهاني تبديل شده و در اين روز اوج قدرت جهاني مسلمانان را شاهد خواهيم بود.
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین و مدرس حوزه علمیه چابهار اظهار کرد: مردم چابهار با حضورحداکثری خود جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از ارمانهای مردم فلسطین اعلام خواهند کرد
مولوی عبدالرحمن ترنج زر افزود: رژیم تجاوزگر به اهداف شوم خود نمی ­رسد و با شکستی دیگر مفتضح ­تر میشود.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت چابهار در گفتگو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: مردم شریف و غیور چابهار همگام و همراه با مسلمانان جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهيم داد تا بار دیگر فروپاشی رژيم دروغین و پوشالی صهیونیسم را شاهد باشیم.
مولوی داود احمدی مقدم افزود: اندیشه پیامبر رحمه للعالمین جهانی بوده پس چگونه مانسبت به سرنوشت برادر مسلمان خود در گوشه کنار دنیا بی تفاوت باشیم.
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت‌وگوی با خبرنگار چهاربهاران، چهاربهاران، در خصوص نام گذاری یک روز به نام روز قدس که باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین است اظهار کرد: یادآوری روز قدس یاد غصب سرزمینهای اشغالی توسط ر‍ژیم جعلی اسرائیل است.
مولوی سید محمد درتکیده افزود: ما مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از مردم فلسطین حمایت خودرا از رویکرد مبارزه و مقاومت گروه اسلامی حماس اعلام می داریم و به اسرائیل غاصب می فهمانیم که حق مردم فلسطین پایمال نخواهد شد و انشالله روزی در مسجد القصی نماز را بدون حضور اشغالگران برپا خواهیم کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب: 424598
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *