۰
گزارش خبرنگار چهاربهاران از حماسه بزرگ روز قدس؛

مردم چابهار حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای مردم فلسطین به نمایش گذاشتند

در راهپیمایی روز قدس مردم شیعه و سنی در کنار مسئولین شهرستان چابهار حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.
11
11
به گزارش چهاربهاران، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش و با حضور پرشورمردم چابهار برگزار شد.
مردم روزه ‌دار در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با ندای الله اکبرو بانگ مرگ بر امریکا، ،مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مسیر راهیمایی را پیمودند.
مردم شهید پرور و همیشه در صحنه چابهار صبح امروز ساعت 11:30 با حضور در سه راه فرودسی با مشتانی گره کرده راهپیمایی روز جهانی قدس را اغاز کرده ومسیر را تا میدان شهدای تاسوعای حسینی طی کردند در طول مسیر پرچم و پلاکاردهای گوناگون و رنگارنگ خودنمایی می کرد در انتهای مسیر 3 نماد شیطان منقش به پرچم رژیم صهیونیستی وامریکا به آتش کشیده شد.
اقشار و گروه‌های مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شیعه وسنی  با حضور پرشور خود در صف‌های راهپیمایی روز قدس، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین وکشورهای عراق، سوریه ویمن اعلام کردند.
در پیشاپیش صفوف‌‌ راهپیمایی، امامان جمعه شیعه وسنی، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، فرماندهان نظامی وانتظامی و بسیاری از مسئولان شهرستان در کنار مردم روزه دار چابهاری حضور داشتند.
در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس حجت الاسلام  موسوی امام جمعه شهرستان چابهار برای حضار سخنرانی کرد.
انتهای پیام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 424621
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *