۰
یادداشت//

مکتب شهید سلیمانی موجب وحشت دشمن شده است

افزایش و همه‌گیری مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دیدگاه وی در خصوص دشمن‌شناسی و مقابله با آن باعث شده تا بسیاری از دشمنان از آن واهمه داشته باشند.
مکتب شهید سلیمانی موجب وحشت دشمن شده است
محمد اسفندیار کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه طی یادداشتی برای پایگاه خبری چهاربهاران، نوشت: ایجاد همبستگی ملی و وحدت یکپارچه در مقابل دشمنان یکی است برنامه‌های بلندمدت شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای پیشرفت کشور هم در عرصه میدان و هم در عرصه سیاست بود که امروز شاهد آن هستیم این موضوع پیشرفت زیادی داشته و در برخی از موارد همین وحدت و یکپارچگی باعث پیروزی جمهوری اسلامی ایران شده است.

امروز نباید کسی ادعا کند که شهید سلیمانی برای هیچ‌وپوچ جان خود را از دست داد و به شهادت رسید چرا که این فرضیه به طور کل غلط است؛ زیرا فعالیت‌های شهید سلیمانی کاملاً در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده و این موضوع باعث شده تا قدرت چانه‌زنی برای دیپلمات‌های کشور زیاد شود و دستاوردهایی را هم برای کشور داشته باشد.

در جای‌جای کشور  زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شهید سلیمانی و یارانش برای همه ما به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم آشکار است در همین منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهر چابهار مؤلفه امنیت پایدار باعث شده تا خیلی از کشورهای منطقه جهت سرمایه‌گذاری به این بندر اقیانوسی چشم داشته باشند که این خود مرهون تلاش‌های این شهید والامقام است.

مسئله بعدی که باید به آن توجه زیادی داشته باشم شکست سیاست‌های دشمن در منطقه است، امروز شکسته ذلیلانه رژیم صهیونیستی را بینیم امروز شکست‌های پی‌درپی امریکا در عراق و سوریه را می‌بینیم امروز ترک آمریکا از افغانستان را می‌بینیم که نتیجه سال‌ها تلاش بی‌وقفه شهید سلیمانی در راستای سیاست‌های جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.

به نظر بنده یکی از شکست‌های بزرگ غرب به رهبری امریکا ترور شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود چرا که با این اقدام شنی آنها نه‌تنها آنها به اهداف خود نرسیدن بلکه مکتبی بزرگ با الگوگیری از رشادت‌های شهید سلیمانی با جامعه آماری زیاد تشکیل و به دشمن شماره یک کشورهای غربی تبدیل شد که این نشان‌دهنده پیروزی جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

مهم‌ترین وظیفه‌ای که امروز بر گردن همه ما خصوصاً مسئولین است تبلیغ و آگاه‌سازی مردم از رشادت‌های شهید سلیمانی و اقدامات وی جهت بهبود زندگی مردم است که همه این موارد در قالب الگوسازی مکتب شهید سلیمانی و انتقال دقیق آن با استفاده از کتب درسی به نسل آینده است.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 458086
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *