۱
یادداشت؛

روایت دروغ معاندین از حادثه جان باختن "مونا نقیبی"

رسانه هایی که این روز ها واقعیت ها را برای رسیدن به اهداف خود وارونه جلوه می‌دهند باری دیگر شکست خوردند.
روایت دروغ معاندین از حادثه جان باختن "مونا نقیبی"
به گزارش چهاربهاران؛عبدالله محمدی یکی از شهروندان چابهاری طی یادداشتی نوشت: معاندین از هر فرصت استفاده می‌کنند تا احساسات مردم را تحریک کنند برایشان فرقی نمی‌کند سوژه چی باشد،همین که احساسات مردم را تحریک کند و آنها را به هدفشان برساند مطلوب است.

هدف مشخص است به آشوب کشاندن شهر و تعطیل کردن کاسبی مردم و درنهایت فلج کردن زندگی مردم با ایجاد هرج و مرج که خوشبختانه با هوشیاری مردم کار بجایی نبردند.

در تازه ترین اقدام رسانه های معاند با انتشار خبر دروغ کشته شدن یک دختربچه دانش آموز در شهرستان سراوان توسط نیرو های امنیتی و پربال دادن به این خبر در شبکه های اجتماعی قصد داشتند تا احساسات مردم را تحریک کنند. 

به‌نظر می رسد خیلی از افرادی که در صفحات مجازی خود این خبر خلاف واقع را بازنشر کرده اند از صحت ماجرا خبر نداشتند و در دام رسانه ای دشمنان این مرز بوم قرارگرفته اند.

طبق اعلام فرماندار شهرستان سراوان قضیه از این قرار بوده که دو خودروی  شخصی با تیراندازی به سوی یکدیگر باعث شدتا دختر خردسالی به نام مونا نقیبی که جزو سرنشینان یکی از این خودرو هابوده جانش را از دست بدهد.

همچنین فیلم دوربین های نظارتی دال بر صحت این موضوع دارد وبا مشخص شدن شماره پلاک خودروی ضارب مسببین کشته شدن این دختر خردسال در حال شناسایی جهت دستگیری هستند.

بعد روشن شدن این موضوع رسانه های معاند که درخارج ازکشور با امکاناتی که دولت های متخاصم و دشمن به آنها داده شده و در حال شایعه پراکنی هستند،سنگشان بار دیگر به سنگ خورده است.

به نظر نگارنده حجم زیادی از اخبار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نادرست هستند و مردم می‌توانند با بررسی کردن اخبار از منابع معتبر و رسمی کشور از صحت آن باخبر شوند.

انتهای پیام /

 
پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 457625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *