۰
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت برق استان؛

رئیس جدید شرکت برق شهرستان چابهار منصوب شد

صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مدیر جدید شرکت برق شهرستان چابهار منصوب شد.
رئیس جدید شرکت برق شهرستان چابهار منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛صبح امروز طی مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و جواد سپاهی فرماندارشهرستان برگزار شد، الله بخش بلوچی بعنوان مدیر جدید اداره برق شهرستان چابهار منصوب و از خدمات  رامین قیاثی سرپرست سابق شرکت برق شهرستان چابهار قدردانی شد.

گفتنی است بلوچی با 16 سال سابقه کاری پیش از این پنج سال بعنوان رئیس اداره برق فنوج، سه سال رئیس برق زرآباد و پنج سال بعنوان مدیر اداره برق نیکشهر مشغول بکار بوده و خدمات خوبی برای مردم انجام داده است.

در این مراسم جواد سپاهی تصریح کرد: انصافا خدمات برق در سطح استان طی یک سال اخیر چشمگیر و قابل قبول بوده و هیچگاه اتفاق نیفتاده که موردی از حوزه برق را به ایشان اعلام و در کمترین مدت پیگیر نباشند و نسبت به حل آن موارد اقدام نکنند.

محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تشریح اقدامات حوزه برق اظهار داشت: تمامی مسائل و مشکلات براساس اولویت و به قید فوریت پیگیری می شوند و خدمت را یک افتخار می دانیم و همیشه برای رضایتمندی مردم پای کار هستیم.

وی ادامه داد: تمامی پرسنل برق در سراسر استان بصورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهند کرد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 458157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *