۰
همزمان با هفته شهید انجام شد:

عطرافشانی و غبارروبی مقبره مطهر شهدای گمنام شهرستان چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار از اجرای برنامۀ غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای  گمنام شهرستان چابهار به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
عطرافشانی و غبارروبی مقبره مطهر شهدای گمنام شهرستان چابهار
سید کیومرث کمالیار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهاردر گفتگو با خبرنگار چهاربهاران ؛  از هفته شهید به عنوان فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: هفته شهید،  تجدید میثاق با شهداست که باید بزرگ و گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و گرامیداشت ۲۲ اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا، ناشی از باوری عمیق است که می‌تواند این پیام را داشته باشد که خانواده معظم شهیدان مورد تکریم قرار می گیرند و عَلَم شهدا همچنان در اهتزاز است.


کمالیاردر ادامه به برنامه های این شرکت جهت تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران اشاره نموده و خاطرنشان ساخت : دیدار با خانواده معزز شهداء و ایثارگران به عنوان ولی نعمتان این انقلاب وظیفه ای دینی و شرعی است که همه ما موظف به اجرای آن هستیم.

مدیر منطقه چابهار در پایان بیان کرد : ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که در راستای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی و امنیت کشور از بهترین هستی خود گذشتند.  تداوم دیدار با این عزیزان و تکریم این قشر معظم ما را در پیشبرد اهداف مقدس نظام یاری خواهد کرد.


انتهای خبر/
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 458150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *