۰
عالم اهل سنت؛

سیاه نمایی انتخابات در فضای رسانه کار دشمن است

عالم اهال سنت گفت: دشمن به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورد
سیاه نمایی انتخابات در فضای رسانه کار دشمن است
مولوی محمد جدگال در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران؛ اظهار کرد: انتخابات بحث مهمی در جامعه است برای اینکه این انتخابات سرنوشت کشور ما را معین می‌کند و مهم‌ترین و اساسی‌ترین رونق کشورها انتخابات است پس باید در این انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت در این انتخابات باعث مأیوس شدن دشمن می‌شود و دشمن در تلاش است و تبلیغات می‌کند که ما در انتخابات شرکت نکنیم تصریح کرد: هر انسانی اگر مسلمان باشد و به سن قانونی برسد باید در این انتخابات شرکت کند من و شمای مسلمان نباید به یک بیگانه که بزرگ‌ترین دشمن اسلام است اعتماد کنیم و به آنها فرصت دهیم علیه نظام کوچک‌ترین حرکتی انجام دهند این را باید در ذهن و گوش و فکر خودمان به تصور بیاوریم.

مولوی جدگال با اشاره به اینکه هیچ‌وقت یهود و نصارا به صلاح و خیر امت رسول خدا محمد مصطفی (ص) اصلاً فکر نکرده و نمی‌کنند و هر کاری می‌کنند که فقط علیه نظام ما و با دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برمی‌خیزند اظهار کرد: منظور و مقصود از آزادی این نیست که حجاب از بین برود من و شما که مسلمان هستیم نباید به این فکر دشمن دامن بزنیم؛ زیرا دشمن می‌خواهد ما را نابود کند.

وی با بیان اینکه ما باید ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در انتخابات شرکت کنیم و کنار هم باشیم و هیچگاه به هیچ‌وقت اجازه ندهیم دشمن علیه نظام ما کوچک‌ترین فکری کند تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان بهترین انسان‌ها کسانی هستند که پای صندوق‌های رأی می‌روند.

مولوی جدگال ادامه داد: دشمن می‌خواهد زن و بچه من و تو و خواهر و مادر ما بی‌حجاب شوند دشمن می‌خواهد از این صحنه بهره ببرد ما مسلمانان نباید اجازه دهیم دشمن به‌خصوص در استان سیستان و بلوچستان به این تفکرات را دامن بزند.

وی افزود: خانم‌های بلوچ روبند می‌بندند آن وقت شما برای ما تبلیغ می‌کنید هیچ‌وقت ما اجازه نخواهیم داد که دشمنان اسلام به جایی برسند و انشا الله در یازدهم اسفند تک‌تک ایرانیان در مقابل قوم یهود و نصارا خواهند ایستاد.

انتهای خبر/
 
 
 
 
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 458120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *