۰
رئیس هواشناسی شهرستان چابهار:

آسمان چابهار تا روز سه‌شنبه بارانی است/ هرگونه دریاروی توسط صیادان و شنا در سواحل مکران ممنوع است

رئیس هواشناسی شهرستان چابهار گفت: به علت تغییرات جوی و بارانی بودن آسمان شهر چابهار صیادان از دریاروی خود داری کنند
آسمان چابهار تا روز سه‌شنبه بارانی است/ هرگونه دریاروی توسط صیادان و شنا در سواحل مکران ممنوع است
محمدرضا سالاری فنودی رئیس هواشناسی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چابهاران ، بیان کرد: سامانه بارشی سودانی از سمت جنوب غرب از صبح روز یکشنبه وارد استان شده است.


وی افزود: بارش از زرآباد شروع شده و سپس کنارک و در حال حاضر در چابهار نیز بارش را داریم ولی پیک بارش‌ها از روز دوشنبه می‌باشد و به احتمال ضعیف تا روز سه‌شنبه صبح نیز بارش خواهیم داشت.


سالاری فنودی ادامه داد: بیشترین بارش‌ها بر روی دریا و سواحل است در شهرهای راسک، نیکشهر و قصرقند نیز هشدار نارنجی صادر شده و احتمال بارش را خواهیم داشت.


وی تصریح کرد: در این مدت وزش باد را نیز داریم زیرا این بارش‌ها هم رفتی می‌باشند و رعد و برق و تندباد نیز در منطقه خواهیم داشت و پیش بینی شده که حتماً تدابیر خاصی به خصوص در بخش شیلات و دریایی در نظر خواهند داشت و شهرداری‌ها به منظور پیشگیری از بحران در بحث داخل شهر نیز تدابیری داشته باشند.


محمدرضا سالاری فنودی اظهار داشت: صیادان از دریادروی کاملاً خودداری کنند و بخش شیلات دریا را کاملاً ممنوع کرده است و صدور مجوز را تا روز سه شنبه متوقف کرده‌اند به خصوص شناورهای کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند.


وی افزود: شنا در سواحل کاملاً ممنوع می‌باشد زیرا دریا مواج است مسئولین شهر برای اسکان مسافرین نیز تدابیر کرده‌اند که در سالن‌های ورزشی اسکان پیدا کنند.


رئیس هواشناسی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: چون ورزش باد شدید و رعد و برق وجود دارد از بودن در فضای باز و مکان‌هایی که جسمی یا درختی وجود دارد خودداری کنید.


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 458105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *