۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

مردم همچنان به انقلاب امید دارند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: با توجه به تمامی مشکلاتی که وحود دارند مردم ما همچنان نسبت به انقلاب خورشان حساس هستند و به آن امید دارند.
مردم همچنان به انقلاب امید دارند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی خطیب جمعه شهرستان چابهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک ایام دهه فجر و مبعث رسول اکرم (ص) بیان کرد: همه ما و شما تابع یک قرآن هستیم شیعه و سنی یک کتاب دارد به نام قرآن که وسیله هدایت ماست و این امتداد بعثت رسول اکرم است مسئله بعثت اختصاص به امت خاصی نیست و برای همه است.

وی با بیان اینکه شما امروز ملاحظه می‌کنید یک عده از کشورهایی که مدعی اسلام هستند به قرآن عمل نمی‌کنند، امارات و آل سعود و این‌هایی که در کنار مردم غزه و فلسطین نیستند؛ مانند مصر و اردن و دیگر جنایت‌کاران نام خود را مسلمان نهادند؛ اما با کفار هستند، خاطرنشان کرد: بیش از چهار ماه است که مسلمانان فلسطین و غزه زیر آتش و خمپاره و بمب ماندند؛ اما آل سعود و امارات و کویت و بحرین چه کردند؟ آیا این‌ها دوستدار مردم غزه‌ای هستند که قرآن به‌صراحت می‌گوید به یاری مظلوم بشتابید؟ امروز تنها کشوری که به اسلام عمل می‌کند و ادعا می‌کند که آمریکا دشمن اسلام است و صهیونیست نیز دشمن اسلام است ایران است.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به اینکه اگر نمی‌توانید بجنگید می‌توانید از نظر سیاسی اقتصادی و فرهنگی با این کشورها قطع ارتباط کنید اظهار کرد: کشور ترکیه ادعای مسلمانی دارد؛ اما از این کشور صدها کیلومتر لوله نفت به کشور صهیونیست می‌رود و هواپیمای آنها سوخت می‌زنند و مردم غزه را بمباران می‌کند این‌ها به‌دروغ مسلمان هستند؛ امروز ملت ایران همه وجودشان را در حمایت از مسلمین گذاشتند.

گروهک های ترروریستی سرباز استکبار جهانی هستند

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به جنایت برخی از گروه‌های تروریستی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گروهک‌هایی که اسم خود را مسلمان گذاشتند یک سؤال از این‌ها دارم اگر در مرز ایران اگر در سراوان اگر در این کشور کشتار می‌کنید و پاسدار می‌کشید و نیروی انتظامی می‌کشید چه کسی را خوشحال خواهید کرد؟ اسم خود را مسلمان گذاشتید آیا واقعاً چه کسی شادمان خواهد شد جز امریکا و صهیونیست و دشمنان این ملت خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد: از همین‌جا می‌توانیم بفهمیم که تو امروز با آمریکا طرح مودت و دوستی بسته‌ای و با آیین قرآن مخالفت می‌کنی و ولی تو آمریکا است و تو او را خوشحال می‌کنی امروز این ملت با فریاد مرگ بر آمریکا مرگ، بر منافق و مرگ بر صهیونیسم خدا و شخص رسول خدا را خوشحال خواهند کرد.  

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: با کشتار جوانان و مرزداران ما پیامی از طرف قرآن به شما می‌دهم که قرآن می‌فرماید قدری فکر کنید با اعمالتان چه کسانی خوشحال و چه کسانی غمگین می‌شود شما مادران مومن را داغدار می‌کنید و صهیونیست را خوشحال می‌کنید پس شما دوست و یاور کفر جهانی هستید.

وی ادامه داد: امروز این مؤمنین با حضورشان در راهپیمایی قلب پیغمبر خدا را خوشحال کردند تفاوت ما با شما گروهک‌ها این است که شما کافران به قرآن را خوشحال خواهید کرد؛ اما ما مؤمنان به قرآن خوشحال می‌کنیم.

انقلاب ما همچنان زنده است

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی پیام شیعه و سنی به استکبار جهانی را این‌گونه بیان کرد: نه‌تنها ما با مشکلات کشورمان با رنج‌ها و سختی‌ها و گرانی‌ها با سوءمدیریت برخی از مدیران لایق بدبین و ناامید نیستیم؛ بلکه امید داریم و امیدواریم که جوانان ما این کشور را به قله موفقیت نزدیک خواهند کرد.

وی اظهار داشت: کشوری که به او هیچ سلاحی نمی‌دادند امروز خود صادرکننده بهترین سلاح‌هاست کشوری که یک متخصص مغز و اعصاب نداشت امروز در سایه این انقلاب این کشور صادرکننده علم و تکنولوژی بهداشت و درمان است.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی تصریح کرد: اگر امروز در چابهار گرانی است و امروز ماهی کیلویی ۱۵۰ هزار تومان و فردا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان است اگر امروز فلان جنس در شهر همسایه قیمتش کمتر اما در چابهار چندین برابر است این به‌خاطر بی‌عرضگی برخی از مسئولین ماست اما مردم این بی‌عرضگی مسئولین را پای انقلاب نمی‌گذارند و باز هم به صحنه آمدند و سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند مردم به‌نظام بدبین نیستند و اسلام را ضعف نمی‌دانند.  

خطیب جمعه این شهرستان به مسئولین خاطرنشان کرد: سخنرانی برای من طلبه است و شما مسئول هستید در اداره خود بنشینید و مشکلات مردم را حل کنید از این همایش به آن همایش نروید و سخنرانی نکنید فقط مشکلات مردم را حل کنید بیکاری را از بین ببرید درد مردم را درمان کنید زمین و مسکن و گرفتاری جوانان را برطرف کنید.

انتهای خبر/


 
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 458103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *