۰
معاون فنی اداره بنادر و دریانوردی چابهار؛

شکستگی لوله آب شیرین صبح فردا ترمیم خواهد شد

معاون فنی اداره بنادر و دریانوردی چابهار گفت: همکاران ما در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شکستگی لوله آب در بلوار قدس را رفع یکنند.
شکستگی لوله آب شیرین صبح فردا ترمیم خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ صبح امروز به علت شکستگی لوله آب و هدررفت میزان توجه ای از آب تصفیه شده علی‌رغم عدم دسترسی مردم شهرستان چابهار به آب پایدار موجب ناراحتی شهروندان شد که بعد از تماس با این پایگاه خبری این مسئله را از مسئولین مربوط  پیگیری کردیم.

آقایی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: لوله آب روبروی هتل شاهان واقع در بلوار قدس شکسته و  این موضوع مربوط به آب و فاضلاب شهری نمی‌باشد  و مربوط به اداره بنادر و دریانوردی است که با تماس مردمی، ما نیز به اداره بنادر و دریانوردی این مسئله را انتقال دادیم و آنها در حال پیگیری هستند.

در ادامه با پیگیری‌هایی که از سوی خبرنگار ما شد، مهندس مؤمنی معاون فنی اداره بنادر و دریانوردی شهرستان چابهار به خبرنگار ما گفت: این خط لوله صبح ترکیده و همکاران ما  سریعاً آب را قطع کرده‌اند، اما مقداری آب برگشتی که داخل لوله بوده؛ چون فشار آبی پشت آن نبوده باید برمی‌گشته بنابراین نمی‌توانیم از به هدررفتن آن جلوگیری کنیم؛ اما بلافاصله با تماس با مدیر آب و فاضلاب شهرستان در حال پیگیری این شکستگی هستیم.

وی بیان کرد: اکنون آب برای منازل کوی بندر پمپاژ نمی‌شود و قطع است؛ اما با پیگیری‌هایَ انجام شده صبح فردا این شکستگی سریعاً ترمیم خواهد شد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 458096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *