۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

مسلمانان باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشند

امام‌جمعه شهرستان چابهار: همهٔ مسلمانان باید در تابعیت از فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع) از مردم فلسطین حمایت کنند.
مسلمانان باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان چابهار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: همه مؤمنین و مومنان را به تقوای الهی سفارش و توصیه به انجام طاعات و ترک معصیت الهی می‌نمایم.

وی با اشاره به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به مالک‌اشتر فرمودند: «محبوب‌ترین ذخیره برای تو عمل صالح باشد»

امام‌جمعه شهرستان چابهار با اشاره به فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع) گفت: پيوسته دشمن ظالم باش و ياور مظلوم باشيد امروزه باید به این سخن حضرت امیر عمل کنیم و در کنار فلسطین مظلوم باشیم و در آن طرف در مقابل و علیه ظالم یعنی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال تغییر جای شهید و جلاد است،تصریح کرد: یک نکته‌ای که امروزه مهم است سواد رسانه‌ای است چرا که رسانه دارد مظلوم‌نمایی می‌کند از اسرائیل درحالی‌که او ظالم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی با اشاره به پیامدهای زیاد عملیات طوفان از الاقصی، تصریح کرد: اولین ثمرهای  این عملیات که توسط جوانان فلسطینی صورت گرفت این است که ابهت پوشالی اسرائیل را شکستند و به دنیا هم‌نشان دادند.

وی ادامه داد: ثمره دوم این عملیات آن است که این شکست قابل‌جبران نیست و ثمره سوم هم این است که این شکست به‌خاطر عملکرد خود آنان است که به مقدسات اسلام توهین کردند و از ثمرات دیگر رسواسازی رسانه‌های آنان است.

​انتهای خبر/
 
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 458003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *