۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

صهیونیست‌ها با استفاده از رسانه به دنبال تغییر جای شهید و جلاد هستند

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از رسانه ها به دنبال این است تا خود را مظلوم و فلسطینی های مورد ظلم قرارگرفته را به مردم جهان متجاوز معرفی کنند
صهیونیست‌ها با استفاده از رسانه به دنبال تغییر جای شهید و جلاد هستند
خدارحم سارانی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،اظهار کرد: مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام و نباید حمایت از این کشور غصب شده و درگیر حملات غیرانسانی را فقط متوجه کشورهای اسلامی بکنیم وضعیت فلسطین در حالتی است که باید تمام جهان و هر آنکه خود را آزاده و انسان می‌پندارد از آن حمایت کند.

فرمانده سپاه شهرستان  چابهار با بیان اینکه وضعیت فعلی نوار غزه با یک فاجعه انسانی روبرو شده، تصریح کرد: رژیم ستمگر و اشغالگر قدس با بستن آب، قطع برق و محاصره کامل آن و سپس ریختن انواع بمب‌های ممنوعه باعث کشتار غیر نظامیان، کودکان و زنان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تمامیت عرضی فلسطین برای همان مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: حملاتی که گروه‌های مقاومت فلسطینی با نام طوفان القصی شروع کردند تجاوز یا چیزی شبیه این نبوده چرا که آنها از خود دفاع کردند در مقابل کسانی که به خاکشان حمله کردند.
 
خدارحم سارانی با بیان اینکه سکوت درحالی‌که مردم مظلوم مسلمان فلسطین که از جامعه اهل‌سنت هم هستند زیر آتش بی‌وقفه رژیم صهیونیستی‌ها جان می‌دهند، بر هیچ انسان آزاده‌ای جایز نیست، اظهار کرد: اگر در رسانه‌ها بررسی کرده باشید می‌بینید که خیلی از آنهایی که مسیحی هستند در کشورهای اروپایی برای مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند ما که مسلمان هستیم وظیفه‌ بیشتری در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین داریم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های افسری نیروهای نظامی، خاطرنشان کرد: ضربه‌ای که رژیم غارتگر صهیونیست از جوانان فلسطینی خورد غیرقابل‌ترمیم است و این شروعی است برای نابودی آنها ان‌شاءالله که این مسئله هم به‌زودی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا فرمانده کل نیروهای مسلح هم فرموده بودند: « اسرائیل25 سال آینده در نخواهد دید» البته از سخنرانی ایشان چندسالی طی شده و عمر این رژیم کودک کش هم کاهش پیدا کرده است.

سارانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای غرب در پی این است که جای شهید و جلاد را در رسانه‌ها تغییر دهد، تصریح کرد: اگر رسانه‌های ایران و جهان را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که صهیونیست‌ها به دنبال این هستند تا از خود چهره مظلوم به دنیا نشان دهند که فقط آنها مظلوم و مورد تجاوز قرار گرفتند درحالی‌که آنها در پشت دوربین‌های رسانه‌ها با بمب‌های ممنوعه فسفری کودکان و زنان فلسطینی را به‌صورت مستمر به شهادت می‌رسانند.

انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 457996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *