۰
فرماندار شهرستان دشتیاری خبر داد:

قتل یک معلم توسط افراد ناشناس در دشتیاری

فرماندار دشتیاری گفت: شخصی به نام «حسین مهدی پور» از همکاران فرهنگی در روز‌های گذشته توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.
قتل یک معلم توسط افراد ناشناس در دشتیاری
محمدامین شکری فرماندار دشتیاری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران در خصوص قتل «حسین مهدی‌پور» معلم جامعه‌شناسی در دشتیاری بیان کرد: روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری این شخص به منظور انجام کار‌های شخصی قصد سفر به چابهار داشت، توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علت قتل توسط پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دشتیاری در حال بررسی است.

فرماندار دشتیاری با بیان اینکه تا مسببین و عاملین این قضیه شناسایی نشوند، نمی‌توانیم اظهار نظر خاصی در این خصوص داشته باشیم، تصریح کرد: این فرد از محل خوابگاه خود خارج می‌شود و در فاصله ۲۴ ساعت بعد اطرافیان وی متوجه می‌شوند که وی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حتی مشخص نیست که این فرد در حوزه شهرستان دشتیاری یا چابهار مورد سوء قصد قرار گرفته است، گفت: ماشین عبوری وی را پس از حادثه به اورژانس نوبندیان منتقل کرده و پس از آن اورژانس مستقیماً وی را به بیمارستان چابهار منتقل می‌کند.

شکری با اشاره به اینکه همراه مقتول کسی به عنوان شاهد نبوده، اظهار کرد: همکاران ما، در حوزه انتظامی در‌حال تحقیقات لازم هستند تا عاملین این حادثه و انگیزه آن‌ها را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همراه مقتول یک تلفن همراه و یک دستگاه لب تاپ بوده است، خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد ممکن است افراد یا افرادی که این معلم را به قتل رسانده‌اند قصدشان سرقت بوده باشد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 457862
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *