۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

شرکتهای دانش بنیان به حل مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان کمک‌کنند

ستاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری باید به حل مسائل و مشکلات استان کمک کنند.
شرکتهای دانش بنیان به حل مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان کمک‌کنند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛به نقل ازعصرهامون، محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در بازدید از رویداد دانشجویی کسب و کار و کارآفرینی و در جمع شرکت‌های دانش بنیان، فناور و نوآور پارک علم و فناوری حاضر شد و بیان کرد: سیستان و بلوچستان به هیچ وجه استان فقیر و محرومی نیست اما از ظرفیت‌های خدادادی و موجود آن، تاکنون بهره کافی را نبرده‌ایم.



وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف و تکالیف اصلی شرکت‌های دانش بنیان، کمک به حل مسائل و مشکلات استان است و فعالان این عرصه باید از پشت میزنشینی فاصله گرفته و در کف میدان حضور داشته باشند.



به گفته کرمی، زمانی که شرکت‌های دانش بنیان در صحنه حضور داشته باشند، به صورت تخصصی و دقیق‌تر می‌توانند نیازمندی‌های استان را احصا و در راستای حل آنها گام بردارند.



استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همه اساتید دانشگاه‌ها نیز باید در پارک علم و فناوری شرکت‌های تخصصی فعال کرده و جمع زیادی از دانشجویان را دور هم جمع کرده و به صورت کارگاهی در صدد عملی کردن دروس تئوری دانشگاهی باشند.



وی ادامه داد: مدرک گرایی و مدرک محوری می‌تواند یک معضل جدی باشد و هرگز نباید به صرف اخذ یک مدرک تحصیلی، از علوم جدید و بروز کردن خود فاصله گرفت و این امر نیز ضرورت دارد تا هم برای اساتید و هم دانشجویان درنظر گرفته شود.



وی گفت: یکی از مواردی که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند اثرگذار باشند، در بخش فرآوری محصولات کشاورزی و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی استان است که برای آن باید برنامه ریزی جامع کرد.



انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaaon6649nmo1.k5k4.html
 
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 457861
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *