۰

استاندار: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای ایجاد هنرستان‌های مهارت محور اقدام کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش این استان برای ایجاد هنرستان‌های مهارت محور هر چه سریعتر اقدام کند و دانشگاه‌ها می‌بایست در ادامه این راه در تربیت و آموزش نیروهای متخصص می‌توانند حرکت خوبی داشته باشند.
استاندار: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای ایجاد هنرستان‌های مهارت محور اقدام کند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ محمد کرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری جنوب سیستان و بلوچستان که در فرمانداری چابهار برگزار شد اظهارداشت: نیروی مهارت محور می‌تواند در بخش‌های مختلف کمک شایانی کند و در این راه آموزش و پرورش با ایجاد هنرستان‌هایی که مهارت محور باشند باید گام مثبتی بردارد.



وی با اشاره به جایگاه جنوب سیستان و بلوچستان در توسعه شرق کشور افزود: اگر خرد جمعی در معنای واقعی معنا پیدا کند توسعه جنوب این استان سرعت می گیرد.



استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی، کشاورزی و سایر بخش‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم ولی نباید ریل توسعه را کُند کنیم، گفت: باید برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت داشته باشیم نباید روال توسعه کُند باشد.



وی تصریح کرد: نوآوری و خلاقییت را باید در چرخه تولید اقتصادی وارد کنیم و مردم و سرمایه گذاران را باید سوق دهیم تا توسعه فرا منطقه‌ای اتفاق افتاده و در نهایت منطقه را متحول کند.



کرمی خاطرنشان کرد: تمامی سازمان‌ها باید با جدیت وظیفه خود را بدرستی انجام بدهند و ارتباط تنگانگی با دانشگاه داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه فرمانداران جنوب سیستان و بلوچستان گزارشی از وضعیت موجود شهرستان‌ها و راههای توسعه و اشتغال و تحقق شعار محوری سال را ارائه کردند.



انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 457854
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *