۰

به دنبال رفع مشکلات مردم با مشارکت سران طوایف هستیم

سردار مرتضوی در نشست با سران طوایف جنوب استان گفت: باید از ظرفیت و نقطه نظرات سران طوایف در رفع مشکلات استان استفاده کرد.
به دنبال رفع مشکلات مردم با مشارکت سران طوایف هستیم
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نشست صمیمی با سران طوایف جنوب استان سیستان و بلوچستان و مولوی عبدالرحمن چابهاری برگزار شد.
 
سردار مرتضوی در حاشیه این نشست اظهار کرد: الحمدلله توفیق این را داشتیم که  نشست‌ها و جلساتی را با سران طوایف، منتفذین و ریش‌سفیدان هر کدام از قرارگاه‌های عملیاتی تابع قرارگاه قدس را برگزار کنیم.
 
 وی با بیان اینکه  امروز در مجموعه قرارگاه عملیاتی شهید فولادی جلسه ای با حضور سران طوایف برگزار شد، تصریح کرد: دراین جلسه عزیزان و بزرگان دور هم جمع شدند و به مشورت، مشارکت و هم اندیشی و همچنین به مجموعه مشکلاتی که در هر منطقه‌ای است پرداختند.
 
مرتضوی ادامه داد: انشا الله با ارسال دقیق مشکلات و به‌کارگیری توانمندی‌های و ظرفیت‌های سران طوایف و بزرگان، یک‌به‌یک این مسائل و مشکلات را رفع خواهیم کرد.
 
 فرمانده قرارگاه قدس با بیان اینکه  امروز توفیق این را داشتیم که نماز ظهر در کنار مولانا عبدالرحمن باشیم،خاطرنشان کرد: جلسه امروز بسیار خوب بود و نظراتی را از عزیزان گرفتیم و به دنبال برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم هستیم.
 
 
انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 457839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *