۰
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه شهرستان فنوج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی دو موتورسیکلت‌سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه شهرستان فنوج
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛به نقل از عصرهامون، علی رحیمی بیان کرد: غروب پنجم اردیبهشت‌ماه به دنبال برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد، گشت پلیس در محل حادثه حاضر شد.


 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور مأموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت‌سواران جو را متشنج کردند.


 
وی افزود: برابر دستور سردار جلیلیان به‌منظور بررسی نقش یا عدم نقش مأموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مأمور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که دراسرع‌وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر مأموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد شد.


 
رحیمی در پایان باتوجه‌به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه‌دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.


 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۱
کد مطلب: 457837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *