۰
امام‌جمعه شهرستان چابهار:

سپاه پاسداران بیشترین خدمات را به انقلاب اسلامی داده است

امام‌جمعه شهرستان چابهار گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با ایستادگی در مقابل دشمنان موجب خشم آنها شده است.
سپاه پاسداران بیشترین خدمات را به انقلاب اسلامی داده است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان چابهار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، گفت: در روایت از پیامبر اسلام آمده است: «اگر بنده بداند عظمت و ارزش رمضان را آرزوی این را می‌کنند که کل سال رمضان باشد
رمضان یک رزمایش و تمرین عبودیت است و کسی برنده این مسابقه است که نمره قبولی بیاورد و کسی این نمره را می‌آورد که در مبارزه با هوای نفس خود بر آن قالب شود.»

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه تقوا و مبارزه با هوای نفس و طاعت الهی است، تصریح کرد: هرکه ماه رمضان را روزه بگیرد و با صدقه به پایان ببرد و روز عید با غسل به عید گاه برود آمرزیده خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان چابهار با اشاره به سالروز تأسیس سپاه  پاسداران به فرمان حضرت امام (ره)، تصریح کرد: سپاه پاسداران نیرویی است که در بیش از ۴۰ سال گذشته بیشترین خدمات را به اسلام داده و همواره موفق بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه فراتر از مرزها است، اظهار کرد: دشمن سپاه هراسی را در دستور کار خود قرار دادند؛ چراکه این نیرو همیشه پای‌کار بوده و جلوتر از دشمن بوده و علت دیگر دشمنی دشمن با سپاه تعلیم نیروهای خلاق و فعال باتقوا است.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: ۵ اردیبهشت سال روز شکست آمریکا در طبس است که آن روز به طور معجزه‌آسا اینها نابود شدند و به درک واصل شدند.

انتهای خبر/
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 457827
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *