۰
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

جوانان باید مطالبه‌گر باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان باید مطالبه‌گر باشند، گفت: جوانان باید اثر گذار باشند و اثرگذاری شما در کف میدان دیده شود.
جوانان باید مطالبه‌گر باشند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛به نقل ازعصرهامون، رضا شریفی در جلسه «جهاد تبیین و نقش سمن ها» بیان کرد: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هدف اصلی دشمن این بود که نسل جوان ما را با شکست مواجه کند.
 
وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تحرکات مختلفی جهت ضربه زدن به ملت ایران از سوی دشمنان انجام شده اما با هوشیاری شما جوانان تاکنون نه در اشغال مرزها و نه در اشغال فکرها هیچ توفیقی نداشته اند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان یک الگوی استکبار ستیزی برای مستضعفین جهان را تحمل نمی کنند و حاضر نیستند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند.
 
وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم از میان شما جوانان و نوجوانان برای سایر نهادها کادر سازی کنیم.
 
شریفی ادامه داد: در حوزه های مختلف کشاورزی، معدن، دامداری و ... در استان ظریفت های فراوانی داریم که باید برای به فعلیت رساندن این ثروت ها از جوانان استفاده کرد.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرز، بیان کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که امروز مرز برای ما یک فرصت است نه تهدید.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: مهار تورم و رشد تولید تنها شعارسال نیست بلکه یک فرمان حکومتی است و همه باید به آن عمل کنیم.
 
شریفی با بیان اینکه جوانان باید مطالبه گر باشند، تاکید کرد: شما جوانان باید اثر گذار باشید و اثرگذاری شما در میدان دیده شود.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 457786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *