۰
باقیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۳ هزارتومان؛

توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان تداوم دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از استمرار توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در استان خبر داد.
توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در سیستان و بلوچستان تداوم دارد
به گزارش چهاربهاران به نقل از عصرهامون، محمدرضا سید حسینی بیان کرد: این سازمان در راستای اجرایی نمودن مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، استمرار تأمین و عرضه کالاهای اساسی پرمصرف مانند برنج، شکر، گوشت گوساله و مرغ منجمد  ویژه  ماه مبارک رمضان باقیمت مصوب را در دستور کار قرار داده است. 

وی افزود: توزیع کالاهای اساسی  در سطح استان همه‌روزه از طریق فروشگاه‌های منتخب  پروتئینی، زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف باقیمت مصوب  ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان توزیع شده و همچنین به‌منظور رفاه حال هم استانی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی و ماه رمضان از نیمه اسفند سال قبل تا نیمه فروردین سال جدید ۳۸۲۰ تن کالای اساسی تأمین و توزیع گردید و کماکان این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: جهت دسترسی بیشتر شهروندان توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار به‌صورت سیار در حاشیه شهرها به‌ویژه زاهدان انجام می‌شود و باتوجه‌به حاشیه  امن ذخایر،  هم استانی‌ها می توانند با مراجعه به مراکز فروش نسبت به تهیه کالا  اقدام و هرگونه شکایتی را از طریق شماره ۱۲۴ منعکس کنند.
 
انتهای خبر/ 
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 457774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *