۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

مسئولین به صورت واقعی شعار سال را عملی سازند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: در خصوص شعار سال نباید تنها به سربرگ نامه های اداری بسنده کرد بلکه باید بصورت جدی نسب به تحقق شعار سال تلاش شود.
مسئولین به صورت واقعی شعار سال را عملی سازند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته  شهرستان چابهار گفت:ماه مبارک رمضان بسیار باعظمت است و تنها ماهی است که در قرآن ذکر شده است که نشانگر اهمیت بالای این ماه دارد؛ لذا باید از این ماه توشه برای قبر و قیامت خود برداریم، در این ماه، علاوه بر روزه‌گرفتن که واجب است، با قرآن انس بیشتر داشته باشیم، چون این کتاب وسیله هدایت بشریت است و انبیا به علت هدایت انسان‌ها، بزرگی خاصی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان دارای ویژگی‌های خاصی است، تصریح کرد: در ابن ماه خیرات فراوانی همچون شب قدر واقع شده است که از هزار ماه بافضیلت‌تر است و حکم تشریعی روزه و نزول قرآن در این ماه واقع شده  اهمیت بالای این ماه نزول قرآن کریم است و در این ماه ثواب قرائت یک آیه قرآن برابر است با ثواب یک ختم قرآن در ماه‌های دیگر، پس می‌طلبد مؤمنین قرائت قرآن با تدبر و تفکر در این ماه داشته باشند.

امام‌جمعه شهرستان چابهار با اشاره به موضوع حجاب اظهار کرد: امروز نیز دشمن با تبلیغات علیه اسلام و حجاب قصد ضربه به فرهنگ اسلامی را دارد به دختری که کشف حجاب کرده باید آگاهی داد اگر بداند چه دسیسه‌ای پشت این توطئه است متوجه اشتباهش می‌شود و آن اصلاح می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت باید برای این کار برنامه‌ریزی کند تا جوانان ما آلت دست دشمنان نشوند، خاطرنشان کرد: همه باید موضوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را جدی بگیریم قوه قضائیه باید با این جرم برخورد بازدارنده کند، مجلس باید قانون‌گذاری کند تا شاهد این ناهنجاری در جامعه نباشیم.

حجت السلام و المسلمین موسوی در با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: در خصوص سال جدید، فقط به شعار و سربرگ نامه‌ها بسنده نشود؛ بلکه باید جامعه عمل به شعار سال بپوشانیم تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود امروزه مردم با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند موانع تولید را بردارید و اقتصاد مردمی شود از ظرفیت افراد خبره و  دانش‌بنیان در حل مشکلات اقتصادی استفاده شود.


انتهای خبر/
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 457773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *