۰
رئیس اداره ی مشترکین و درآمد امور آب و فاضلاب چابهار خبر داد:

جمع آوری 2فقره انشعابات غیرمجاز از باغات مسیر خط انتقال آب شیرین کن چابهار

رئیس اداره مشترکین و درآمد امور آب و فاضلاب چابهار از شناسایی و متوقف کردن 2 فقره انشعابات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
جمع آوری 2فقره انشعابات غیرمجاز از باغات مسیر خط انتقال آب شیرین کن  چابهار
محمد علی ناصح؛ رئیس اداره مشترکین و درآمد امور آب و فاضلاب چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای برخورد با مصارف غیرمجاز و جلوگیری از هدررفت آب با توجه به مشکلات و کمبودهای استان، پس از پیمایش مسیر خط انتقال آب شیرین کن، ۲ فقره انشعاب غیرمجاز به اقطار یک، و یک‌ و نیم‌ اینچ شناسایی شد.

وی افزود: این انشعابات غیرمجاز برای آبیاری باغات و فروش آب تانکری استفاده می شد که توسط کارشناسان شناسایی و با دستور دادستانی و انتظامی نسبت به جمع آوری انشعابات غیرمجاز، فعالیت آنها متوقف شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پس از تعیین خسارت و مجرمین را جهت برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره مشترکین و درآمد امور آب و فاضلاب چابهار گفت: با توجه به هزینه بالای تولید آب در کارخانه آب شیرین کن و ضرورت بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین، برخورد با مصارف غیرمجاز و افراد سودجو بدون هرگونه اغماضی توسط واحد مشترکین امور آب و فاضلاب چابهار در حال انجام‌ می باشد.

وی اذعان کرد: نحوه مدیریت صحیح آب توسط مردم یک امر ضروری است که می تواند مانع از کاهش آن در شرایط حساس شود.

ناصح تاکید کرد: یکی از مواردی که باعث کاهش مصرف خانوارها می شود استفاده غیرمجاز از انشعابات است که برخی افراد سودجو به دنبال آن هستند.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 456799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *