۰
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

نجات جان سه شهروند چابهاری براثر غرق شدگی در دریا/ نیروهای اورژانس ناجی سلامت مردم شدند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از نجان جان سه شهروند چابهاری با اقدام به موقع نیروهای اورژانس خبر داد.
نجات جان سه شهروند چابهاری براثر غرق شدگی در دریا/ نیروهای اورژانس ناجی سلامت مردم شدند
نادر ستوده؛ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ اورژانس مبنی بر غرق شدن سه نفر در اسکله رمین چابهار، 2 تیم عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی چابهار با اقدام به موقع به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان فوریتهای پزشکی در صحنه حادثه حاضر شدند و سه جوان چابهاری را که بدنبال غرق شدگی دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند، از مرگ حتمی نجان دادند.

 وی اذعان کرد: با انجام سریع اقدامات پیشرفته احیا قلبی ریوی کارشناسان فوریتهای پزشکی جان و حیات دوباره به مصدومین حادثه داده شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سه شهورند غرق شده پس از انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان تخصصی توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: بی توجهی و سهل انگاری این افراد نسبت به منطقه عامل غرق شدن آنها بود که در صورت عدم اقدام به موقع، می توانست باعث پایان یافتن زندگیشان شود.

ستوده ادامه داد: غرق شدگی در دریا از عوامل خطرناک در نوار سواحلی است که بر اثر سهل انگاری افراد منجر به فوت آنها می شود.

 
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 456491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *