۰
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین در شهر چابهار/ حفظ اراضی ملی اولویت اصلی برای بقای سرمایه های کشور است

حمزه امیریان از رفع تصرف یک قطعه زمین از اراضی ملی در شهر چابهار به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.
رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین در شهر چابهار/ حفظ اراضی ملی اولویت اصلی برای بقای سرمایه های کشور است
 حمزه امیریان؛ مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در پی اعلام گزارش های شهروندان مبنی بر سوءاستفاده افرادی از زمین های سطح شهر، کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان پس از بررسی اسناد مالکیت و نقشه‌های هوایی موفق به شناسایی متخلف شدند.

وی افزود:  یک قطعه زمین واقع در خیابان دانیال متعلق به دولت به نمایندگی سازمان زمین و مسکن توسط افراد فرصت طلب و سودجو درحال حصارکشی و تصرف بود، که با اقدام به موقع ما رفع تصرف شد.

وی اظهار کرد: این زمین به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و دارای ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای صیانت از اموال ملی، ساماندهی املاک و جلوگیری از فرصت طلبی افراد سودجو زمین مذکور پس از صدور مجوز از سوی مراجع قضایی توسط گشت یگان حفاظت از اراضی این اداره کل مستقر در شهر چابهار با کاربری تجاری_مسکونی رفع تصرف شد.

  وی اذعان کرد: افراد متخلف و سودجو پس از شناسایی و دستگیری به دستگاه قضایی برای برخورد قانونی معرفی شدند.

امیریان تاکید کرد: حفظ اراضی ملی اولویت اصلی و اساسی ما برای بقای سرمایه های کشور است تا نسل های بعدی با چالش مواجه نشوند.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان  تقاضا داریم پس از مشاهده هرگونه موارد مشابه در خصوص تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب و سودجو مراتب را فورا به یگان حفاظت اراضی این اداره کل اطلاع دهند.
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 456489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *