۰
فرماندار تفتان:

توجه به زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های مهم مسوولان است

فرماندار شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان گفت: حمایت و توجه به نیازهای زنان سرپرست خانوار روستایی از اولویت‌های مهم مسوولان دولتی در این منطقه به شمار می‌رود.
توجه به زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های مهم مسوولان است
به گزارش چهاربهاران ، فریبا برنائی بجد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی و دستگاه‌های حمایتی، فرهنگی، آموزشی و نهادهای انقلابی برای رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه بهره خواهیم برد.

وی بیان کرد: افزون‌بر ۴۰ هزار نفر از مردم تفتان به کار کشاورزی، دامداری و تولیدات این بخش اشتغال دارند که نقش آنان در رونق و جهش تولید انکارناپذیر بوده، بنابراین با انجام کار کارشناسانه و اتخاذ تدابیر هوشمندانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان برای رفع مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

فرماندار تفتان گفت: گام برداشتن به سمت مصرف بهینه آب و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری یکی از ضرورت‌ها و اولویت‌های مهمی است که بایستی مورد توجه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی همجواری این شهرستان را با قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان و دشت‌های زرخیر گوهرکوه را یک فرصت بزرگ برای رونق دادن به صنعت گردشگری و تولید انواع محصولات دامی و کشاورزی عنوان کرد.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در ۱۶۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سال قبل از حوزه خاش جدا شده است.
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 455376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *