فرماندار تفتان:

توجه به زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های مهم مسوولان است

23 تير 1399 ساعت 10:58

فرماندار شهرستان تازه تاسیس تفتان سیستان و بلوچستان گفت: حمایت و توجه به نیازهای زنان سرپرست خانوار روستایی از اولویت‌های مهم مسوولان دولتی در این منطقه به شمار می‌رود.


به گزارش چهاربهاران ، فریبا برنائی بجد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی و دستگاه‌های حمایتی، فرهنگی، آموزشی و نهادهای انقلابی برای رسیدگی به مشکلات این قشر از جامعه بهره خواهیم برد.

وی بیان کرد: افزون‌بر ۴۰ هزار نفر از مردم تفتان به کار کشاورزی، دامداری و تولیدات این بخش اشتغال دارند که نقش آنان در رونق و جهش تولید انکارناپذیر بوده، بنابراین با انجام کار کارشناسانه و اتخاذ تدابیر هوشمندانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان برای رفع مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

فرماندار تفتان گفت: گام برداشتن به سمت مصرف بهینه آب و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری یکی از ضرورت‌ها و اولویت‌های مهمی است که بایستی مورد توجه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی همجواری این شهرستان را با قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان و دشت‌های زرخیر گوهرکوه را یک فرصت بزرگ برای رونق دادن به صنعت گردشگری و تولید انواع محصولات دامی و کشاورزی عنوان کرد.

شهرستان تفتان با مرکزیت نوک آباد واقع در ۱۶۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سال قبل از حوزه خاش جدا شده است.


کد مطلب: 455376

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455376/توجه-زنان-سرپرست-خانوار-اولویت-های-مهم-مسوولان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir