۰
در دیدار با جانباز دفاع مقدس؛

شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این انقلابند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جانبازان و شهدا اندوخته و غنیمت های هشت سال دفاع مقدس می باشند که روایت ها و خاطرات جنگ ارزش این انقلاب را متذکر می شوند.
شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این انقلابند
به گزارش چهاربهاران سردار امان الله گشتاسبی در دیدار با جانباز امیر محمد رضوانی نیا جانباز هشت سال دفاع مقدس چابهار اظهار کرد: صبر و استقامت جانبازان و خانواده شهدا یادآور رشادت ها و دلیری های این غیورمردان در جنگ تحمیلی می باشد.
وی با اشاره به ارزش ایثارگران در کشور افزود: نظام ما مردم ما هر چه در بعد امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی دارند به برکت وجود این عزیزان ایثارگر می باشد.
وی نیاز جامعه امروز را آگاهی از رشادت های این غیورمردان دانست و تاکید کرد: هیچوقت امنیت به راحتی پابرجا نمی شود بیش از ۱۰ هزار شهید گمنام و ۲۰۰ هزار شهید داده ایم تا امروز این کشور در مسیر اسلامی و انقلابی مردمی حرکت کند.
سردار گشتاسب اتحاد اقوام مختلف در کشور را نیز از برکات خون شهدا دانست و ادامه داد: در حمله تروریستی اخیر چابهار دیدیم که چگونه جوانی از قوم بلوچ و جوانی از قوم لر در کنار یکدیگر نقشه شوم استکبار جهانی را خنثی کردند.
وی در پایان ضمن اهدای لوح تقدیر به جانباز چابهاری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره آماده خدمت و کمک رسانی به مردم می باشند و هر دشمنی که بخواهد کوچکترین ناامنی برای مردم ایجاد کند به شدت برخورد و مقابله خواهد شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 452613
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *