۰
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری چابهار:

40 درصد شبکه آبرسانی چابهار فرسوده است

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری چابهار گفت: با توجه به کمبود آب در چابهار بیش از 40 درصد شبکه آبرسانی در این شهرستان فرسوده می باشد و برخی مناطق هیچ شبکه آبرسانی ندارند.
40 درصد شبکه آبرسانی چابهار فرسوده است
مسعود شهلی بر در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در شهر چابهار حدود 120 هزار نفر ساکن هستند که طبق استاندارد ها نیاز آنان بیش از 25 هزار مترمکعب آب می باشد که فقط 12 هزار و 500 مترمکعب تحویل 17 هزار مشترک آب شهری در چابهار می شود.
وی با اشاره به کمبود شاخص های آب در چابهار افزود: هم اکنون آب شهر چابهار از آب شیرین کن کنارک با ظرفیت 28 هزار مترمکعب تامین می شود و این امر پاسخگوی نیاز بالای منطقه آزاد، شهر و صنایع مختلف نیست.
شهلی بر سرمایه گذاری برای شیرین سازی آب دریا را یکی از شاخصه های مهم برای تامین آب استان دانست و ادامه داد: هم اینک در هر هفته فقط 2 روز آب در شبکه آبرسانی جریان دارد و تنها راه نجات مردم علاوه بر 12 هزار و 500 مترمکعب آب فعلی تامین بیش از 15 هزار مترمکعب دیگر است که شاید مشکلات را به حداقل برساند.
وی با اشاره انتقال آب از آب شیرین کن کنارک به چابهار بیان کرد: از روزی که شبکه آبرسانی در شهر چابهار احداث شده است آب بصورت جیره بندی به مردم تحویل می شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب چابهار خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی برای افزایش ظرفیت تولید آب شیرین کنارک و انتقال آب از سد زیردان انجام شده است که در صورت تامین اعتبار به موقع بخشی از مشکلات مربوطه رفع خواهد شد.
​انتهای پیام/ک
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 451002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *