۰
رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنارک:

مرحله استعداد یابی و آموزش قایق رانی در رشته کایاک در کنارک برگزار شد

رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنارک از برگزاری مرحله استعداد یابی و آموزش قایق رانی در رشته کایاک در مقطع نونهالان و نوجوانان در ساحل آرام و زیبا شهرستان کنارک خبر داد.
مرحله استعداد یابی و آموزش قایق رانی در رشته کایاک در کنارک برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، لال بخش امیری با اشاره به توسعه صنعت توریسم ورزشی در جنوب استان اظهار کرد: توسعه ورزش قایق رانی باهدف ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و نونهالان منطقه در حوزه آبی بنا به تناسب و شرایط اقلیم و توجه به ورزشهایی که صنعت توریسم گردشگری ورزشی را رونق دهد و با هدف چشم انداز در برنامه های کوتاه مدت میان، مدت و بلند مدت و توجه خاص مسئولین در کنارک برگزار شد.

وی افزود: باتوجه شرایط محیطی و ساحل بکر و دریای زیبا که در سطح شهرستان کنارک است بحث آموزش و استعداد یابی نونهالان و نوجوانان باهدف ایجاد انگیزه در دستور کار قرار داده ایم.

امیری با اشاره به هدف برگزاری این ورزش بیان کرد: هدف اصلی ما برای برگزاری این دوره کسب مقام استانی و کشوری و حتی آسیایی است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنارک خاطرنشان کرد: طی تعاملات اداره تربیت بدنی و نیروی دریایی مقرر شد سایت قایقرانی در بخش آقایان و بانوان باهمکاری نیروی دریایی و هماهنگی فدراسیون و هیئت قایقرانی استان در کنارک ایجاد شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 450516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *