۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار:

انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه و دستگيري شش نفر در شهرستان خبر داد.
انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه در جنوب سیستان و بلوچستان
سرهنگ حيدر علي کيخا مقدم با اشاره به اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اظهار کرد: با توجه به چندين فقره سرقت کابل برق و باطري خودرو در سطح شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري 11 شهرستان چابهار با فعال کردن گشت هاي پوششي و با اشراف اطلاعاتی از وجود يک انبار ضايعاتي در شهرک صنعتي مبني بر فعاليت يک باند غيرمجاز که اقدام به خريد و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان مي کردند، مطلع شدند.
سهنگ کیخا تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و با رعايت حقوق شهروندي و دق الباب وارد محل شده و در يک عمليات ضربتي سارقان را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسي از این انبار50 متر سيم و کابل برق مسي و آلومينيومي، سيلندر، سرسيلندر اوراق شده موتور سيکلت، انواع باطري خودرو سنگين و سبک مستعمل، موتور يخچال مستعمل، پمپ آب، لاستيک کاميون و همچنين تعداد سه دستگاه خودرو مسروقه که به صورت غير مجاز با آنها اقدام به خريد و فروش اموال مسروقه مي کردند کشف کردند.
انتهای پیام/
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 450104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *