۰

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای چابهار و نگور برگزار شد

مراسم " تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای چابهار و نگور " با حضور فرماندار ویژه چابهار و منتخبین مردم در شوراها، جمعی از مسئولین و معتمدین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای چابهار و نگور  برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، در این جلسه دکتر درویشی از شوراها به عنوان تجلی اراده مردم یاد کرد و گفت: مدیریت محلی مهم است، شهرها و روستاهای ما نیازهای فراوانی دارند که باید اولویت بندی شوند، شوراها باید نیازهای واقعی شهر و شهروندان را بشناسند و در جهت بهبودی آن بکوشند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ادامه داد: رفتار و تصمیم شورا باید اعتماد آفرین و امیدبخش و آهنگ حرکتی آن امیدوار کننده باشد.
 وی افزود: اگر دولت را به مثابه هرم تصور کنیم ، قاعده آن مردم هستند که شوراها به عنوان نهادهای جامعه مدنی می توانند رابط بین مردم و دولت باشند .

درویشی ادامه داد: شناخت واقعی مردم تیز هوشی و هوشمندی می خواهد که آن هم مستلزم این است که ما مردم را باور و به صورت واقعی آنها را درک کنیم ، نباید نگاه ابزاری به مردم داشته باشیم .

فرماندار ویژه شهرستان گفت : مطالبه گری یکی از وظایف شوراست که آنهم باید دو طرفه باشد . صرفاً شورا نباید طرح مساله کند ، شورایی موفق است که برنامه ریزی و مردم محوري  را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی در پایان از همه اعضای شورا رعایت اصل امانت داری و پاکدستی که از مطالبات به حق مردم است گفت و ادامه داد آنها اين أصل را سر لوحه کارهای خود قرار دهند و با انسجام ، همکاری و تعامل بیش از پیش از حقوق حقه مردم دفاع کنند .

در ابتدای اين جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر چابهار برگزار شد که در پایان :

1- الله بخش جدگال با 4 رای به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای شهر چابهار

2- کمال کشکوری با 4 رای به مدت یک سال به عنوان نایب رئیس شورای شهر چابهار

3- عبدالباسط اسلامی بندری با 4 رای به مدت یک سال به عنوان منشی شورای اسلامی شهر چابهار انتخاب شدند .

 
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 450099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *