۰

بیش از ۴ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۸۲ سهم و حق تقدم به ارزش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال داد و ستد کرد.
بیش از ۴ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد
به گزارش چهاربهاران، سوگل هیراد اظهار داشت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته 4 میلیون و 575 هزار و 682 سهم و حق تقدم به ارزش از 14 میلیارد و 500 میلیون ریال از میان 74 شرکت داد و ستد کرد.
مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: 54 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 46 درصد به فروش اختصاص داشته است. شمار کدهای معامله شده جدید 24 مورد بوده است.
وی اضافه کرد: "مس شهید باهنر" به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده و شرکت‌های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد "مس باهنر، اوراق خزانه اسلامی، به پرداخت ملت و زامیاد" بوده‌اند.
به گزارش تسنیم، بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان 22 آذرماه سال 1383 با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد. تالار بورس استان فعالیت خود را با 4 گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
این تالار که مربوط به "کارگزاری مفید" است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 450091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *