۰
نماینده اسبق چابهار در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان و کشورهایی همچون فرانسه هیچوقت قابل اعتماد نبوده اند/غربی ها دستشان در یک کاسه است

نماینده اسبق چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای آمریکا و فرانسه همواره درصدد مقابله با اسلام بوده اند و اینکه بخواهند با مذاکره مشکلشان را حل کنند غیرقابل باور است.
1
1
یعقوب جدگال در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: دشمن هیچگاه از فتنه گری دست برنمی دارد و اعتماد به او اشتباه است و اینگونه حوادث هرگز مانع حرکت ملت به سوی آرمان هایش نمی شود.
وی افزود: به دنبال عهد شکنی غربی ها  نفرت مردم ایران از دشمنان بیشتر و عزم راسخ مردم در حفظ وحدت و اتحاد افزون تر می شود بطوریکه جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی را در سوریه و عراق از تروریست ها خواهد گرفت و اسلام واقعی همان ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم است.
وی ادامه داد: ما باید به خود کفایی و رشد و بالندگی از طریق دست به زانوی خود بردن برسیم و به سمت بیگانگان دست دراز نکنیم چراکه در نشست ها و مذاکرات قبلی ایران با کشورهایی همچون فرانسه مشخص شد هیچ پایبندی جود ندارد.
نماینده قبلی چابهار اذعان کرد: امروزه باید بفکر منافع اسلام بود و جلوی تفکرات ضد دینی را در هر نقطه از جهان گرفت و مانع پیشروی دشمن شد.
وی تاکید کرد: همچنین روحیه مصرف گرایی و اشراف گری باعث می شود فقرا را فراموش کنیم و مومنان همیشه در معرض امتحان الهی هستند در عین حالی همه باید با اقتصادمقاومتی دست یکدیگر را برای رشد و ترقی بگیریم.
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 424698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *