۰
مدیر کمیته امداد چابهار در گفتگو با چهاربهاران خبرداد

جذب اولین حامیان بومی در ماه مبارک رمضان توسط امدادگران چابهار

مدیر کمیته امداد چابهار گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برای ۵۷ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد چابهار حامی بومی جذب شد.
12
12
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به هدف جذب حامی جهت حمایت هرچه بیشتر و مطلوب تر از ایتام این نهاد اظهار کرد: با توجه به عدم وجود حامیان بومی در منطقه چابهار و علی رغم پتانسیل های موجود، در تلاش هستیم در ماه میهمانی خدا و با همت سایر سازمان های موجود در شهرستان و با معرفی کردن ایتام به افراد خیر و نیکوکار، زمینه حمایتهای مادی و معنوی آنان را فراهم کنیم.
وی یتیم نوازی را یکی از سنت های حسنه در اسلام عنوان و خواستار حمایت هرچه بیشتر سازمان منطقه آزاد و کارکنان آنان از ایتام شد وبیان کرد: فرصت ابراز همدردی و درک وضعیت ایتام در ماه مبارک رمضان برای آحاد مردم شهرستان و ملت مسلمان ایران فراهم است و کمیته امداد چابهار با آغوش باز پذیرای حمایتهای خیرخواهانه حامیان است و به افراد متقاضی، اطلاعات کاملی را در خصوص ایتام مد نظر ارائه خواهد کرد.
گلزاری مقدم با معرفی برخی از ایتام با استعداد که به علت مشکلات مالی از تحصیل دور مانده اند، گفت: بیشتر مشکلات ایتام علاوه بر مشکلات شدید اقتصادی، مشکلات روحی است که در سایه حمایتهای حامیان مرتفع خواهد شد.
وی از حمایت منطقه آزاد برای ایتام کمیته امداد خبرداد و بیان کرد: مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و برخی از مسئولین و کارکنان بومی این سازمان ،حمایت از ۴۷ نفر از ایتام کمیته امداد چابهار را پذیرفته اند .
رئیس کمیته امداد چابهار ادامه داد: پیشتر نیز تعداد ۱۰ یتیم نیز توسط کارکنان اداره تربیت بدنی شهرستان چابهار مورد حمایت قرار گرفتند.
شایان ذکر است تعداد ۱هزارو سه نفر  یتیم تحت حمایت کمیته امداد چابهار قرار دارند که ۵۱۴ نفر خیر و حامی از آنان حمایت می کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 424537
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *