۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

کشورهای بحران زده اسلامی تاوان غفلت رهبرانشان را می‌خورند/ ایستادگی در برابر زور درس بزرگ پیر خمین به آزادگان جهان است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: کشورهای بحران زده اسلامی از نداشتن رهبری با بصیرت همچون امام راحل رنج می برند.
3
3
علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن تسلیت 14 خرداد سالروز رحلت پیغمبر گونه امام امت، اظهار کرد: امام خمینی (ره) کسی بود که توانست از زمان طلبگی تا آخرین روزهای عمر شریفشان در مقابل طاغوت و استکبار جهانی بایستد و ایشان روحیه استکبار ستیزی داشته و توانست در مقابل رژیم طاغوت و استکبار جهانی ایستادگی کند.
وی افزود: مسلمانان جهان باید ادامه دهنده راه امام راحل باشند و به قول امام مقابل مزدوران و چاقوکش های بین المللی بایستند.
داورنیا بیان کرد: به فرموده امام امروز كشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان همچون عراق، فلسطين تاوان غفلت و بي توجهي دولت هایشان را می پردازند و الان هم به قدرت و عظمت خود معتقد بوده و متحد و منسجم در مقابله با  ظلم و ستم جنايتكاران عمل کنند پیروز می شوند.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه آزادی و آزادگی ملت از نتایج درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی است، گفت: مردم ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از پیروزی انقلاب دشمنان را در رسیدن به آرزوهای خود ناکام گذاشته اند.
وی ادامه داد: مستكبران علاوه بر غارت منابع غنی و حياتی كشورهای مسلمان، امنيت و آسايش مسلمانان را سلب کرده اند و قصد اصلی شان نابودی اسلام است.
 داور نیا خاطرنشان کرد: دشمن امروزه منابع کشورها را غارت کرده و ملت ها با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند همیشه امام می فرمود حكومت هاي اسلامي چه وقت مي خواهند بيدار شوند و چه وقتي می خواهند مسائل شخصي خودشان را كنار بگذارند و براي ملت ها خدمت بكنند امروز هم عربستان که یک کشور مسلمان نام بوده با دشمنان اسلام هم پیمان می شود و هدایای میلیاردی می بخشد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 424364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *